עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

המדריך האולטימטיבי לקידום אתרים: מחיר, תקציב ותוכנית שיווק

בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

המדריך האולטימטיבי לקידום אתרים: מחיר, תקציב ותוכנית שיווק

תוכן עניינים

תוכן עניינים

תוכן עניינים

מה המחיר של קידום אתרים? שאלת השאלות שנענה עליה היום בצורה סופר מקיפה!
היי אני עידן תבורי מקדם אתרים בתצורה אורגני וממונת בגוגל.
נעבור היום על מה המחיר :

  1. של קידום אתרים seo  שזה קידום אורגני.
  2. של קידום אתרים ממומן שזה בתשלום לפי קליק (ppc).

אז לפני שנתחיל אם אתם לא יודעים מה ההבדל בין ממומן לאורגני הנה תקציר קטן שיסדר לכם את הראש-
קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל הם 4 התוצאות הראשונות שמופיעות במסך ורשום עליהם ״ממומן״ שם אתם מתחרים בקולגות שלכם בתשלום לפי קליק בתצורה שלך מכירה פומבית שכוללת כמה פרמטרים שאותם תוכלו לקרוא בלחיצה כאן.
קידום אורגני ברשת החיפוש של גוגל הם התוצאות האורגניות שמופיעות ללא תשלום לגוגל וללא תשלום לקליק אלא לפי איכות האתר שלכם והדף הספציפי שקשור למילת המפתח . האם יש לכם באופן יחסי תוכן טוב יותר מהמתחרים ? קישורים טובים יותר ? ובכן האם אתם מספקים פתרון ותשובה טוב יותר מהמתחרים? תופיעו במקומות הראשונים לאורך זמן ועבודה של מומחה seo.
היתרונות של קידום אורגני לעומת ממומן הוא לאורך זמן שאתם משיגים יותר אמינות וסמכות בעיני גוגל ומחזקים את האתר הן מבחינת תוכן והן מבחינת קישורים וכמובן שגם ביצועים הרי התנועה האורגנית תצמח. היתרון של התנועה האורגני שהיא בלתי מוגבלת ובסופו של עניין העלות שלה נמוכה ביותר!
*לקוח שמשלם על הקמפיין שלו בגוגל אדס 20 שקלים בממוצע לקליק בתחום שלו עושה קידום אורגני ומקבל תנועה רלוונטי עם יותר מ1000 כניסות לאתר מקבל תנועה שוות ערך ל20,000₪ כאשר הוא משלם לחברת הקידום שלנו 3000₪ בחודש על עבודת הקידום! חיסכון עצום בעלויות אך זה דורש סבלנות שהתוצאות מגיעות לאחר 6 חודשים עם עבודהשוטפת לאורך זמן וסבלנות!
קידום ממומן בגוגל הם 4 התוצאות שמופיעות בראש הדף שבהם רשום מעל כול תוצאה ״ממומן״ שם אתם נכנסים לגבי אותה מילת מפתח למכירה פומבית נגד הקולגות שלכם! למי שיש הצעה טובה יותר הם מבחינת ציון איכות והן מבחינת הצעת מחיר יופיע גבוהה יותר!
היתרונות של קידום ממומן בגוגל אדוורדס הם שהתוצאות הם מיידיות וניתן לראות תנועה באופן ישיר ומהיר ואפילו באופן מיידי. רק שחשוב להיעזר במומחה שידע לנווט אותכם בתוך העולם של אדוורדס וידע לחסוך לכם טעויות וכמובן שיתן לכם החזר השקעה גבוהה!

  מה המחיר של קידום אתרים ?

מחיר של קידום אתרים משתנה בין קידום ממומן וקידום אורגני, בעוד שקידום ממומן זה בדרך כלל מינמום של 1500₪ בחודש או 15% מהתקציב(הגבוהה מבינהם) בקידום אורגני ניתן לומר שהעלות מתחילה ב2000₪ ומגיע גם עד 10,000₪ זה תלוי תחילה בתחום שלכם! עד כמה התחום שלכם תחרותי? כמה מילות מפתח תרצו להיות מדורגים ולהשקיע בקידום שלהם ? איזה תוכן נרשום האם תוכן איכותי שגם יניע לפעולה מתי שיהיה גם גולשים? איזה איכות קישורים יקשרו אל האתר שלכם? וכמובן בשני התחומים איזה ניסיון יש למקדם האתרים בתוצואות ובמספרים!

 כמה באמת עולה קידום אורגני?

אצלי בסוכנות לדוגמא זה מתחל ב2000₪ אבל מהידע והניסיון שלי בפחות מהתקציב הזה לא ניתן לקדם באמת אתרים בגוגל,
אנשים צריכים להבין שהמרכיבים הם מרובים חוץ מהמאפיינים שרשמתי למעלה יש שעות עבודה על אופטמיזציית האתר על התוכן , על עבודות המחקר של בחירת קישורים נכונים שעולות זמן וזמן=כסף. לכן לא משנה באיזה תחום אתם אם אתם משלמים פחות כנראה שאתם לא מקבלים תוצאות-
לא בהרכח שהמקדם לא יודע את העבודה אלא מכיוון שלא משתלם לו להשקיע את שעות העבודה בתקציב הדל ולכן אתם משלמים לח-י-נ-ם!

המחיר של כתיבת תוכן איכותי

המחיר של כתיבת תוכן לקידום אורגני, הוא מחיר של שעות עבודה , כאשר מקדם אתרים רושם תוכן לאתר שלכם חשוב מאד שהתוכן יהיה

  1. תוכן מקצועי לתחום שלכם.
  2. תוכן שנרשם לאחר חקר מילות מפתח.
  3. תוכן שנבחר לפי סדר עבודה בבחירת אסטרטגיית מילות מפתח(כמו מילות מפתח זנב ארוך לאתר חדש).
  4. כמות התוכן שיש לייצר לפי כמות המילות מפתח שבהם תרצו להיות מדורגים.

המחיר של השגת קישורים רלוונטים לתחום שלכם

המחיר של השגת הקישורים תלוי באיכות שלהם ! יש את מדד moz של da  שזה אומר כמה הדומיין שנותן לכם קישור אמין? ככול שיהיה אמין יותר כך הקישור יהיה טוב יותר וחזק יותר!
כן זה תורה שלמה של בחירת קישורם נכונים לאתר , זה אומר לבצע מחקר קישורים למתחרים ולפי זה לבנות אסטרטגיית קישורים נכונה לתחום שלכם !
הרי אם המתחרים שבדקנו נמצאים במקומות הראשונים בגלל קישורים מסויימים, למה שלא נשיג אותם עבורכם? הרי מה שעובד להם יעבוד לכם !
השאלה היא איך ניתן לעקוף אותם? ושם נכנס בחירת האסטרטגיה בשביל ליצור לאתר שלכם דומיין חזק יותר מבניית פרופיל קישורים מאתרים חזקים מאוד כמו אתרי חדשות שיש בהם מילוני כניסות בכול חודש וגם מאתרים קטנים ופשוטים שנמצאים בתחום שלכם ! כך שאם לדוגמא מישהו מהתחום שלכם כביכול ״ממליץ״ עליכם כנראה שאתם אמינים וסמכותיים בתחום שלכם!

המחיר של אופטמזציית האתר עצמו

המחיר של אופטמיזציית אתר ברובו נמדד בשעות עבודה מרובוץ גם אם האתר מותאם לכול המסכים והאתר מהיר, ברגע שמעלים תוכן חדש על מנת להתקדם אורגנית או עושים כול מיני שינויים, כמו עיצוב או פלאגינים חדשים באתרי וורדפרס יתכן שביצועי האתר יירדו ולכן יש כול הזמן לבדוק את רמת האופטמזציה של האתר על מנת לקבל דירוג גבוהה יותר .
בין היתר יש גם אופטמזציית טקסטים שיש לבצע לפי מילות מפתח לפי הפוסט שקשור אליו, לעבור על תגיות וכותרות על מנת שגוגל יבין שאותו פוסט מדבר על אותה מילות מפתח!

למה קידום אתרים אורגני כול כך יקר?

עבור עסקים רבים, קידום אתרים עשוי להיראות יקר מדי ולא זה לא המקרה. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אחת מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי החסכוניות ביותר, במיוחד בהשוואה לפרסום בתשלום לפי קליק (PPC).
הסיבה מדוע SEO נראה יקר היא ש:
לקידום אתרים לוקח זמן לעבוד: המודעות שלך בתשלום לקליק בגוגל אדס יכולות להתחיל להניב הכנסות ברגע שאתה משיק אותן. זה לא המקרה עם SEO. עם SEO, אתה צריך לבצע אופטימיזציה של האתר שלך במשך ארבעה עד שישה חודשים לפני שתראה החזר על ההשקעה (ROI).
קידום אתרים דורש מיומנויות מרובות: מהפקת תוכן קידום אתרים ועד אופטימיזציה של מהירות העמוד, קידום אתרים דורש מערכי מיומנויות מרובים כדי לעבוד – זו הסיבה שעסקים רבים מבצעים מיקור חוץ של קידום אתרים. סוכנויות בשירות מלא (כמו שלי itmedia) ממלאות את פערי הכישורים האלה כדי שלא תצטרך, וזו הסיבה שיש להן מחירי SEO גבוהים יותר.
קידום אתרים דורש ניסיון: חיפוש אינו חדש. חברות מכל הגדלים משקיעות כעת בקידום אתרים. אם העסק שלך רוצה להתחרות, אתה צריך שותף SEO מכובד. השווה את הספקים הללו (ועלויות ה-SEO הגבוהות יותר שלהם) לאנשי קידום אתרים אחרים, פחות מכובדים, ו-SEO ייראה יקר.
תסתכל על העלות של SEO כהשקעה, ותתחיל לראות מדוע SEO הוא חסכוני, כמו:
קידום אתרים עובד 24/7: מודעות תשלום לפי קליק מפסיקות לעבוד עבורך ברגע שאתה מפסיק לשלם. לשם השוואה, אופטימיזציה למנועי חיפוש מניבה תוצאות מתמשכות, ועוזרת לעסק שלך להביא תנועה, לידים ומכירות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
קידום אתרים מוביל המרות: מנועי חיפוש כמו גוגל משתמשים ביותר מ-200 גורמי דירוג, כולל כאלה הקשורים לחוויית משתמש, כמו מהירות הדף. אופטימיזציה עבור רכיבים ממוקדי משתמש אלו מובילה לרוב לשיעורי המרות גבוהים יותר מכיוון שאתה מפחית את נקודות הכאב בתהליך ההמרה שלך.
קידום אתרים ממקד לכל המשפך: אתה יכול למקד למשתמשים בראש, באמצע ובתחתית המשפך עם קידום אתרים. היתרון כאן הוא שהעסק שלך מרחיב את טווח ההגעה שלו, מתחבר למשתמשים לאורך המסע שלהם ואז מטפח אותם להמרה עם SEO ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות.
עם חיפוש אורגני שמייצר יותר מ-40% מההכנסות באינטרנט, SEO הוא השקעה משתלמת.

העלות של קידום אתרים: הפרת מיתוסים ותפיסות שגויות

כשזה מגיע לקידום אתרים, יש הרבה מיתוסים ותפיסות שגויות סביב העלות. חלק מהעסקים מהססים להשקיע בקידום אתרים כי הם חוששים שזה ישבור את הבנק. עם זאת, המציאות היא שניתן להתאים את SEO כך שיתאים לכל תקציב. בואו נפרץ כמה מהמיתוסים והתפיסות השגויות הנפוצות לגבי עלות קידום אתרים.

מיתוס נפוץ אחד הוא שקידום אתרים יקר מדי לעסקים קטנים. אמנם זה נכון שסוכנויות מסוימות גובות עמלות גבוהות עבור השירותים שלהן, אבל יש גם אפשרויות סבירות. סוכנויות SEO רבות מציעות חבילות המיועדות במיוחד לעסקים קטנים עם תקציב מוגבל. חבילות אלו עשויות לכלול שירותי אופטימיזציה בסיסיים, מחקר מילות מפתח ויצירת תוכן במחיר סביר יותר.

תפיסה שגויה נוספת היא שתוצאות קידום אתרים אינן שוות את ההשקעה. חלק מהעסקים מאמינים שהם לא יראו החזר משמעותי על ההשקעה (ROI) ממאמצי ה-SEO שלהם. עם זאת, מחקרים הראו שעסקים שמשקיעים בקידום אתרים רואים דירוגים גבוהים יותר בחיפוש האורגני, תנועה מוגברת לאתר ושיעורי המרה משופרים. במילים אחרות, היתרונות של SEO עולים בהרבה על העלויות.

כמו כן, חשוב לציין שהעלות של קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו תחרות בענף שלך, מילות מפתח יעד והיקף העבודה הנדרש. אסטרטגיית SEO מקיפה עשויה לכלול אופטימיזציה בעמוד, בניית קישורים מחוץ לדף, יצירת תוכן, ביקורות טכניות וניטור והתאמות שוטפות. ככל שהאסטרטגיה שלך רחבה יותר, כך העלות עשויה להיות גבוהה יותר.

התאמת SEO כך שיתאים לתקציב שלך: אפשרויות ואסטרטגיות

כעת, לאחר שהפרכנו כמה מהמיתוסים סביב עלות קידום אתרים, בואו נבדוק כיצד תוכל להתאים את מאמצי ה-SEO שלך כך שיתאימו לתקציב שלך.

ראשית, חשוב לתעדף את המטרות שלך ולהתמקד בתחומים שישפיעו הכי הרבה על ביצועי האתר שלך. ערכו מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלכם ובעלות נפח חיפוש סביר. על ידי מיקוד למילות מפתח אלו, תוכל לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך ולהגדיל את הנראות שלו בתוצאות של מנועי החיפוש.

אסטרטגיה משתלמת נוספת היא התמקדות במילות מפתח בעלות זנב ארוך. מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ארוכים יותר וספציפיים יותר שיש להם תחרות נמוכה יותר. אף על פי שהן לא יניבו תנועה רבה כמו מילות מפתח רחבות יותר, יש להן לרוב שיעורי המרות גבוהים יותר מכיוון שהן מושכות לידים מתאימים יותר. על ידי מיקוד למילות מפתח עם זנב ארוך, תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקהלי נישה ולשפר את הסיכויים שלך לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

בנוסף, שקול להשקיע בשיווק תוכן כחלק מאסטרטגיית ה-SEO שלך. יצירת תוכן איכותי ואינפורמטיבי לא רק עוזרת לשפר את הנראות של האתר שלך, אלא גם מבססת אותך כסמכות בענף שלך. זה יכול להוביל למודעות מוגברת למותג, קישורים נכנסים אורגניים, ובסופו של דבר לדירוג חיפוש טוב יותר.

קידום אתרים ממומן: מודלים ושיקולים של תמחור

בנוסף לאסטרטגיות SEO אורגניות, עסקים עשויים לשקול גם קידום אתרים ממומן כדי להגביר את הנוכחות המקוונת שלהם. קידום אתרים ממומן כרוך בתשלום עבור שטחי פרסום במנועי חיפוש או באתרים אחרים.

ישנם מספר מודלים של תמחור עבור קידום אתרים ממומן, כולל תשלום לקליק (PPC), מחיר לכל הופעה (CPM) ועלות לפעולה (CPA). עם פרסום PPC, עסקים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. חיובי פרסום לפי מחיר לאלף הופעות על סמך מספר החשיפות או הצפיות שמודעה מקבלת. חיובי פרסום לפי מחיר לרכישה המבוססים על פעולות ספציפיות שננקטו על ידי משתמשים לאחר לחיצה על מודעה, כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס.

כאשר שוקלים קידום אתרים ממומן, חשוב להעריך היטב את ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה. קחו בחשבון גורמים כמו טווח ההגעה של קהל היעד, התחרות על מילות מפתח או שטחי מודעות, והעלות המשוערת להמרה. על ידי ניתוח גורמים אלו, תוכל לקבל החלטות מושכלות לגבי איזה מודל תמחור ופלטפורמת פרסום יספקו את התוצאות הטובות ביותר עבור התקציב שלך.

קידום אתרים אורגני: אסטרטגיות חסכוניות להצלחה ארוכת טווח

בעוד שקידום אתרים ממומן יכול להיות יעיל בהנעת תנועה מיידית לאתר שלך, קידום אתרים אורגני מציע יתרונות ארוכי טווח וחיסכון בעלויות. קידום אתרים אורגני מתמקד באופטימיזציה של התוכן והמבנה של האתר שלך כדי לשפר את הנראות שלו בתוצאות של מנועי החיפוש.

אסטרטגיה חסכונית אחת לקידום אתרים אורגני היא לבצע אופטימיזציה של רכיבי האתר שלך בדף. זה כולל אופטימיזציה של מטא תגים, כותרות, כתובות URL ומבנה קישור פנימי. על ידי הקפדה על אופטימיזציה של רכיבים אלו באמצעות מילות מפתח רלוונטיות, תוכל לשפר את סיכויי האתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

אסטרטגיה נוספת היא להתמקד בבניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים המפנים אל האתר שלך. מנועי חיפוש רואים בקישורים נכנסים כהבעת אמון באמינות האתר שלך וברלוונטיות. על ידי חיפוש פעיל של הזדמנויות לבלוגים אורחים או שיתוף פעולה עם משפיענים בתעשייה, אתה יכול לבנות פרופיל קישורים נכנסים חזק שמשפר את דירוג החיפוש שלך לאורך זמן.

יצירת תוכנית שיווקית מקיפה: יישור יעדים וטקטיקות

תוכנית שיווקית מקיפה חיונית לקידום אתרים יעיל. זה כרוך בהתאמה של המטרות שלך עם טקטיקות ואסטרטגיות ספציפיות להשגתן.

התחל בהגדרה ברורה של המטרות שלך. האם אתה מחפש להגביר את המודעות למותג? להביא יותר תנועה לאתר שלך? לייצר לידים או להגדיל מכירות? לאחר שזיהית את המטרות שלך, תוכל לקבוע את הטקטיקה המתאימה ביותר להשגתן.

לדוגמה, אם הגברת המודעות למותג היא בראש סדר העדיפויות, שקול להשקיע בשיווק תוכן ובקידום מדיה חברתית. אם המטרה היא להביא יותר תנועה, התמקד בשיפור דירוג החיפוש האורגני שלך באמצעות אסטרטגיות SEO. אם יצירת לידים או הגדלת מכירות היא המטרה, שקול ליישם טכניקות אופטימיזציה של שיעורי ההמרה ומסעות פרסום ממוקדים.

זכור לסקור ולנתח באופן קבוע את ביצועי תוכנית השיווק שלך. עקוב אחר מדדי מפתח כגון תעבורת אתר, שיעורי המרות והחזר ROI כדי לזהות אזורים לשיפור ולבצע התאמות נדרשות לטקטיקות שלך.

מקסום החזר ROI: טיפים ואסטרטגיות לקידום אתרים יעיל

כשמדובר בקידום אתרים, מקסום ההחזר על ההשקעה (ROI) הוא קריטי. הנה כמה טיפים ואסטרטגיות שיעזרו לך להפיק את המרב ממאמצי הקידום שלך:

1. הגדר מטרות ברורות: הגדירו בבירור מה אתם רוצים להשיג עם מאמצי קידום האתרים שלכם. זה יעזור לך למקד את המשאבים שלך בטקטיקות היעילות ביותר.

2. עקוב אחר נתונים ונתח אותם: עקוב באופן קבוע אחר מדדי מפתח כגון תעבורת אתר, שיעורי המרות והחזר ROI. השתמש בנתונים אלה כדי לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מונחות נתונים.

3. בדוק אסטרטגיות שונות: אל תפחד להתנסות בטקטיקות קידום מכירות שונות. בדוק פורמטים שונים של מודעות, מילות מפתח או עיצובים שונים של דפי נחיתה כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור קהל היעד שלך.

4. בצע אופטימיזציה של דפי נחיתה: ודא שדפי הנחיתה שלך מותאמים להמרות. השתמש בכפתורי קריאה ברורים לפעולה, כותרות מושכות וקופירייטינג משכנע כדי לעודד מבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.

5. מנף את המדיה החברתית: פלטפורמות המדיה החברתית מציעות דרך חסכונית לקדם את האתר שלך וליצור מעורבות עם קהל היעד שלך. שתף תוכן בעל ערך, הפעל מסעות פרסום ממוקדים והשתתף באופן פעיל בדיונים רלוונטיים בתעשייה.

מקרי מקרה: דוגמאות אמיתיות לקידום אתרים מוצלח

כדי להמחיש עוד יותר את האפקטיביות של אסטרטגיות SEO, הבה נחקור כמה מקרי מקרים בעולם האמיתי:

תיאור מקרה 1: חברה X, עסק קטן בתחום המסחר האלקטרוני, הטמיעה אסטרטגיית SEO שהתמקדה באופטימיזציה של דפי המוצר שלה עבור מילות מפתח בעלות זנב ארוך. כתוצאה מכך, תנועת החיפוש האורגני שלהם גדלה ב-50% תוך שישה חודשים, מה שהוביל לעלייה משמעותית במכירות.

מקרה מבחן 2: חברה Y, ספקית תוכנה B2B, השקיעה בשיווק תוכן ובבלוגים אורחים. על ידי פרסום מאמרים באיכות גבוהה באתרים מובילים בתעשייה והכללת קישורים נכנסים רלוונטיים לאתר שלהם, הם ראו עלייה של 40% בדירוג החיפוש האורגני ועלייה משמעותית בהפניות שנוצרו.

תיאור מקרה 3: חברה Z, ספקית שירותים מקומית, עשתה אופטימיזציה לרישום שלה ב-Google לעסק שלי ויישמה אסטרטגיות SEO מקומיות. הדבר הביא לשיפור הנראות בתוצאות החיפוש המקומיות ולעלייה בשיחות טלפון ובפניות מלקוחות פוטנציאליים.

מסקנה: פתיחת הפוטנציאל של האתר שלך באמצעות קידום יעיל

לסיכום, קידום אתרים יעיל הוא חיוני להגעה לקהל היעד ולהשגת היעדים העסקיים. אמנם ישנן עלויות הקשורות לקידום אתרים וקידום אתרים, אך ניתן להתאים אותן כך שיתאימו לכל תקציב. על ידי הבנת האפשרויות שלך וקבלת החלטות מושכלות על סמך היעדים ומגבלות התקציב שלך, תוכל לנצל את מלוא הפוטנציאל של האתר שלך.

במדריך זה, חקרנו את העלות של קידום אתרים והפרקנו מיתוסים נפוצים סביב סבירותו. דנו גם באסטרטגיות להתאמת מאמצי SEO כך שיתאימו לתקציב שלך, כולל התמקדות במילות מפתח עם זנב ארוך והשקעה בשיווק תוכן. בנוסף, כיסינו מודלים ושיקולים לתמחור של קידום אתרים ממומן יחד עם אסטרטגיות חסכוניות לקידום אתרים אורגני.

כדי ליצור תוכנית שיווקית מקיפה שתואמת את המטרות שלך, חשוב לתעדף טקטיקות על סמך ההשפעה הפוטנציאלית שלהן. עקוב באופן קבוע אחר מדדי ביצועים כדי למקסם את החזר ה-ROI ולקבל החלטות מונחות נתונים. לבסוף, סיפקנו מקרי מקרים בעולם האמיתי המדגימים את היעילות של אסטרטגיות SEO.

כעת חמוש בידע הזה, יש לך את הכלים והתובנות לקחת את קידום האתר שלך לשלב הבא. על ידי הטמעת אסטרטגיות אלו וביצוע אופטימיזציה מתמשכת של המאמצים שלך, אתה יכול להביא יותר תנועה, להגדיל את ההמרות, ובסופו של דבר להשיג הצלחה בשוק המקוון.

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.