עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

מדריך צעד אחר צעד לקידום ממומן בגוגל אדס בשיטת PPC לROI טוב ביותר לעסק

המדריך השלם לפרסום עסקים בתצורה ממומנת
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

מדריך צעד אחר צעד לקידום ממומן בגוגל אדס בשיטת PPC לROI טוב ביותר לעסק

המדריך השלם לפרסום עסקים בתצורה ממומנת

תוכן עניינים

תוכן עניינים

 

 

היום כולם מחפשים השקעות בטוחות! השקעות סולידיות (בארצנו זה נקרא נדלן), כולם מחפשים את הדרך לייצר עוד כסף לאחר שהרוויחו סכום מסויים.  

 

רוב המשקיעים הישראלים פונים לשוק הנדלן,מניות ואפילו כאלו שמנסים להשקיע בגוגל או פייסבוק הבא הרי אנחנו START UP NATION .

 

עצרו הכול!

 

תחשבו את החזר השקעה בנדלן במניות או בתוכנה של מדינת היונקורן , מה סיכוי ההצלחה או יותר נכון החזר השקעה ROI?

 

החזר השקעה הטוב ביותר שתוכלו לקבל נמצא כבר כאן ממזמן ונקרא GOOGLE ADSWORDS

 

החזר השקעה זה בעצם כמות הכסף שהשקעת לעומת כמות הכסף שהכנסת ממכירות בהשקעה

 

לדוגמא:

 

השקעת בקמפיין 20,000 ש"ח החודש והכנסת לעסק 100,000 ש"ח החודש

 

כהחזר השקעה הרווחת 500% אחוז כן כן , איפה עוד ניתן להשיג החזר השקעה כזה גבוהה?

 

זה נקרא בשפה מקצועית Return On Investment ROI

 

החזר השקעה כאן ROI הוא 1:5 זאת אומרת פי 5 ממה שהשקעת!

 

 

 

החזר השקעה כזה מאוד נפוץ , ואינו נדיר אם הינך מבין בשיווק ממון בגוגל או שוכר מומחה הינך יכול להגיע גם להחזרים של 900% החזר השקעה.

מתי צריך קידום ממון בגוגל ADS

תשמעו הדבר הטוב ביותר לעסק הוא הקידום האורגני בתוצאות החיפוש של גוגל.

כך לפחות אני חושב בתור אסטרטגיה, העסק שלי ימונף לכמה שיותר ביטויים בתחומי העניין שלי על מנת לקבל כמה שיותר תנועה לאתר .

אך תחום קידום אתרים אורגני בתוצאות החיפוש לוקח זמן , ועבודה קשה של קישורים והמון תוכן איכותי ורלוונטי!

קידום ממון לעסקים בתוצאות החיפוש הוא מיידי! לאחר שעה ממוקדת אפשר להרים כבר קמפיין שרץ ומופיע בתוצאות החיפוש ותקבלו תוצאות באופן מיידי!

חשוב לומר בגוגל ADS בתוצאות החיפוש בתשלום הינך משלם אך ורק לפי קליקים! זאת אומרת אם צופים בתוצאה ולא לוחצים, אינך משלם! אתה משלם אך ורק עבור ת-ו-צ-א-ו-ת כאמור קליקים כאשר נכנסים אליך לאתר ,

ומשם באחריותך או באחריות חברת השיווק שלך לגרום לגולש להשאיר פרטים או ליצור קשר ולבצע החזר השקעה איכותי!

איך עובד צורת התשלום?

פרסום ממון במנוע חהיפוש של גוגל עובד בתצורה שנקראת (PPC)-pay per click

זה שונה מאוד מדרכי פרסום אחרים באפיקים דיגטאלים, לדוגמא יש את רשת המדיה של פייסבוק או גוגל כמובן גם הנציגות הישראליות של טאבולה,אאוטבריין ששם התשלום הוא מחיר מסוים עבור אלף הופעות(אלף צפיות של גולשים במודעה)

בגוגל אדוורדס משלמים רק על תוצאות רק על קליקים שנכנסו גולשים לאתר שלך בעקבות הפרסום!

אין קליקים? אין עלויות!

היתרון החשוב ביותר ברשת החיפוש של גוגל

כשאנשים מחפשים בגוגל, הם מביעים כוונות. זה יכול להיות שהם רוצים ללמוד תחום מסויים, להעשיר ידע על ידי מאמרי תוכן ,להזמין בעל מקצוע או לבצע רכישה דיגטאלית כזו או אחרת.

היופי בדבר שאתה מופיע בתוצאות שרלוונטיות רק לגביך על ידי מחקר נכון של מילות מפתח אשר רלוונטיות לעסק שלך .

לדוגמא:

אתר של עורך דין – יופיע במילים של "עורך דין" אם אתה עורך דין של תעבורה נחריג את הביטויים של "עורך דין פלילי" למה?

כי אתה צריך להופיע רק במקום שרלוונטי עם כוונת רכישה לעסק שלך!

ככה יוצרים בגוגל את היתרון של הרלוונטיות במנוע החיפוש החזק בעולם!

ככה בגוגל מצליחים לשמר עדיין רלוונטיות יותר טובה מאשר רשתות חברתיות!

 

זה ידוע היום שכמעט כול חברה קטנה וכמובן חברה גדולה בוחרת לפרסם בגוגל בגלל הרלוונטיות.

זאת הסיבה שגוגל אדס היא מנוע חיפוש חזק ומאוד רווחי. אין צורה טובה יותר של פרסום במנועי חיפוש מאשר גוגל. גוגל תופסת כ35% מהכנסות בנוגע לשיווק דיגטאלי בכול העולם לבד! הרווחים הטובים ביותר של גוגל באים מתחום החיפושים בתשלום!

בעצם גוגל אדוורדס עובד בתצורת תשלום מקוונת וכך אתה יכול להתברג במקום הראשון בתוצאות החיפוש על סמך מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך!

רק בשביל שתבינו את היתרון העצום!

להיות מקודם אורגנית במקום הראשון צריך להיות מותג , להיות מותג גדול צריך לבנות טונה של קישורים לאתר שלך וים של טקסטים על מנת להגיע למקום הראשון!

אתה אינסטלטור?

לך תתחרה בתחילת העסק שלך במידרג ? במקצוענים – איך תנצח מהלך כזה?

במקום להמתין חודשים ארוכים – זאת הדרך לנצח מבלי יכולת להפסיד!

לשלם עבור מילות המפתח הרלוונטיות ולקבל כניסות באופן מיידי, וכמובן לחשב כמה הוצאת על פרסום וכמה הכנסת ממנו!

Google Ads הוא שוק שבו חברות משלמות כדי שהאתר שלהן ידורג בראש דף תוצאות החיפוש, על סמך מילות מפתח.

תמונה

עסק קטן? תחום עם שחקנים גדולים?

פשוט וקל כך תוכלי להשיג עבודה בתחום שלך באופן מיידי ולחזק את בסיס העסק שלך בראש תוצאות החיפוש SERP. תוך כמה דקות מקימים קמפיין ומעלים לאוויר.

מידע DATA

היכולות של גוגל אדס מרשימות כאשר מחברים אותם לאתר וסופרים המרות זאת אומרת מי ביצע רכישה או התקשרות עמכם. לאחר זמן מה תוכלו להבין איזה מילה גורמת לביצוע הכי הרבה רכישות ובכך תוכלו לדעת באיזה מילה להתמקד גם בקידום האורגני כחלק מאסטרטגיה להבאת תנועה לאתר של לקוחות משלמים!

 

איך גוגל מתמחרת את העלות לקליק בכול תחום?

בעצם גוגל עובדת בשיטה של מכירה פומבית, עסקים וחברות מציעים סכום מסוים עבור הקליק. אך חשוב לומר לא כול מי שמשלם יותר כסף עבור קליק ידורג במקום הראשון!

גוגל עושה שילוב של איכות התוצאה שלכם וכמות הכסף שאתם שמים ולפי זה נותנת ציון דירוג

עם ציון הדירוג הזה תוכלו לתפוס מיקום מסויים בתוצואת החיפוש.

מודעה איכותית +אתר איכותי +הצעת מחיר נכונה= ניצחון על המתחרים והופעה במקום הראשון.

גוגל ADS היא מערכת קלת תפעולה , אך משום כמות האפשרויות אינה קלה ודורשת לימוד יסודי! אני מאמין גם אם יש לכם קמפיין שרץ היום לא מיציתם את הפוטנציאל המלא שלו.

הגדרת תקציב קבוע לדוגמא של 200 ש"ח ליום

התקציב הזה מספיק בשביל התחלה. מערכת הדשבורד של גוגל אדוורדס גדולה מאוד ותוך שניות ניתן ללכת לאיבוד.

פשוט זה הדבר החכם ביותר שניתן לעשות. תעשה מה שהמערכת של גוגל מציעה לך בתור התחלה .

סבלנות. 99.9% מהעסקים והחברות מפסידים כסף בגוגל אדס בגלל שבזבזו מהר מדי את הכסף או שינו את התהליך הראשוני מספר פעמים בשל סקרנות. חייב להמתין.

מוכן להתחיל ללמוד על המערכת?

 

איך משתמשים בפלפורמה של גוגל אדס להגדלת העסק?

קמפיינים של Google Ads משמשים כדי למקד ללקוחות פוטנציאליים וליצור יותר עסקים. ישנם סוגים שונים של קמפיינים שניתן להשתמש בהם, בהתאם למטרות שהמפרסם רוצה להשיג ולתקציב העומד לרשותו.

לדוגמה, ישנו מסע הפרסום של קניות, שעוזר למוכרים לנהל את מלאי המוצרים ולהציג את המוצרים שלהם ב-Google שופינג.

ואז ישנו את מסע הפרסום ברשת החיפוש, המאפשר אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור מפרסמים הממקדים ללקוחות באמצעות חיפושי מילות מפתח.

לבסוף, יש את מסע הפרסום Media Network, המאפשר למפרסמים להציג את המודעות שלהם ברשת נרחבת של ערוצי מדיה.

לכל סוג של מסע פרסום ב-Google Ads יש מערך תכונות ויתרונות משלו – מנראות מוגברת ועד החזר ROI גבוה יותר – שעוזרים לעסקים להגיע ליעדים הרצויים להם.

ראשית, עלינו להתחיל עם כמה דברים בסיסיים

מילות מפתח

מילות מפתח או ביטוי שהגולש מחפש במנוע החיפוש ואז רואה את המודעה שלך.

המודעה שלך תופיע לפי מילות המפתח שתחבר.

גוגל בעצם תספור את הקליקים דרך אותה מילת חיפוש שהגולש חיפש ומצא את המודעה שלך.

גוגל תספור גם את כמות הצפיות במודעה שלך וכמה מן הגולשים צפו ונכסנו, כאן נכנס ענין הכתיבה. במידה ויצרת כתיבה טובה ונתוניך באופן יחסי יהיו טובים משל המתחרים גוגל תתן לך דירוג מודעה גבוהה יותר BID .

וכמובן גם שיש מונח שתכיר וקוראים לו CTR זה קיצור של Click Through Rate זה בעצם שיעור הלחיצות על המודעה חלקי הצפיות.

בעזרת מספר מודעות על אותה מילת מפתח תדע למי יש אחוז CTR גבוהה יותר ואיזה מודעה טובה יותר להחזר השקעה והגדלת העסק.

חשוב להבין גוגל אדס היא פלפורמה שמבצעת מכירות פומביות . במידה ולמילת החיפוש לך ולמתחרים יש אותו דירוג אתר ומודעה . כנראה מי שיקבל את הדירוג הBID הגבוהה יותר הוא זה שיציע סכום כספי גבוהה יותר.

לדוגמא: אתר א' שם 10 ש"ח לקליק עם אותו ציון איכות של אתר ב' רק שאתר ב' שם 12 ש"ח מי יופיע ראשון?

כמובן שאתר ב כי בסך הנתונים של הBID הוא גבוהה יותר וטוב יותר!

איך בעצם פרסום ממומן בגוגל אדס לעסקים עובד?

בעבר הלא רחוק הכול היה ענין של מחיר. גם אם האתר היה עם חוויה גרועה ואיטית,טקסט לא קשור ומודעה לא רלוונטית . המנצח במכירה היה האתר שמציע הכי הרבה כסף.

היום גוגל הבין שהחשיבות הגבוהה כמו בקידום אורגני הוא לצמוח ולהרוויח לאט , זאת אומרת במידה ורוצים שגולשים ימשיכו לחפש בגוגל . צריך לתת להם חוויה מהירה ואיכותית וכמובן הכי חשוב ר-ל-ו-ו-נ-ט-י-ת.

ציון איכות

המדד של ציון איכות שינה את התמונה היום במערכת של גוגל יש לך ציון איכות בעצם לכול מודעה בנפרד וכמובן גם למילות מפתח .

זה אומר בעצם שגם אם יש קבוצת מודעות לדוגמא עם שני מילות מפתח, כול מילה תקבל בנפרד דירוג שונה.וכך ניתן להבין את כמה המילה רלוונטית למודעה ולתוצאה שהמחפשים רוצים.

רלוונטיות

לדוגמא משהו מחפש "חופשת קיץ ביוון". איזה ביטוי מפתח יקבל ציון של רלוונטיות בלבד יותר גבוהה?

"חופשה באילת "

"חופשת קיץ ביוון 2023"

נשמע מאוד קל, למרות ששני הביטויים מדברים על חופשה. אנו יודעים שביטוי אחד מתאים למה שהמחפש ביקש והשני פחות , המשתמש ביקש חופשה ביוון לא באילת אז יהיה יותר רלוונטי לתת לו מודעה של חופשה ביוון.

עכשיו נעשה ניסוי נוסף :

"חופשת קיץ ביוון"

"חופשת קיץ בזאקינטוס"

"חופשת קיץ באתונה"

נכון שכולם מדברים על יוון באופן כללי? אך אולי יהיה נכון לחלק לכול מילת מפתח מודעה משלו על מנת לקבל רלוונטיות גבוהה יותר? כי למרות שאתונה וזאקינטוס נמצאות ביוון הגולש יודע מה הוא כבר רוצה ויבחר בתוצאה יותר רלוונטית מהתחלה.

יש לקחת בחשבון את מספר החיפושים של מילת המפתח , במידת והיא פופלארית יש להכין לה מודעה משלה. במידה ולא ישנה עדיפות שתשאר בקבוצה ראשית.

גורם נוסף שנלקחהוא שיעור CTR כמה אנשים צפו והקליקו וכך ניתן לדעת האם המודעה באמת רלוונטית או לא.

במידה ושיעור הקליקים הינו גבוהה זה אומר שאתה רלוונטי עם המודעה ביחס למילת המפתח, במידה ולא סימן שאינך רלוונטי.

דף נחיתה

המודעה הייתה מצוינת הצלחת במשימה של ציון האיכות למילה והמודעה, הגעת לשיעור CTR גבוהה.

הגולש הקליק ונכנס לדף שלך, חיפש "חופשת קיץ ביוון" והכנסת אותו ל"חופשת קיץ באילת" .

כנראה שהגולש יעזוב במיידי את האתר ויחזור לתוצאות החיפוש על מנת לקבל את התוצאה המתאימה לו.

גוגל יבחין בכך שהגולש יצא מהאתר שלך במהרה ויסמן אתזה באופן שלילי בשל חוסר רלוונטיות.

כמובן שחוץ מתוכן חשוב שהאתר יהיה מותאם לניידים ולמחשבים ויהיה קל לניווט ולתפעול. כמו כן חשוב עניין זמן הטעינה שכן גולש רוצה כאן ועכשיו.

אם מכול סיבה דף נחיתה יהיה לא רלוונטי וחווית המשתמש לא תטיב עם הגולש כנראה שגוגל תסמן אותך בדירוג נמוך יותר . דירוג זה ידרג אותך מתחת למתחרים וכנראה בשביל לתת פייט ולקבל גם לידים חדשים תצטרך לשלם יותר עבור כול קליק.

הדבר הטוב ביותר בGOOGLE ADS

זה ממש מתנהל כמו מכירה פומבית אבל וזה אבל גדול ! במידה ואתה פועל נכון ברמת הקמפיין וכמובן האתר אתה בעצם תוכל לשלם הכי פחות לפעמים ולהיות מדורג ראשון!

ציון האיכות בעצם -זה דירוג המודעה ומילת המפתח X הצעת המחיר ששמת.

ככה בעצם המערכת של גוגל קובעת את מיקום המודעות שלך ושל המתחרים לפי הצעת המחיר המקסימאלית שלך+דירוג המודעה+ציון איכות ומשווה בין המתחרים ופשוט במאיות השניה מקבלת החלטה בתוצאות החיפוש .

לכן במידה ותלך לחפש משהו בגוגל תשים לב שתחפש אותו הדבר כמה פעמים סביר להניח שכול פעם בתוצאות הממומנות תקבל תוצאות שונות

 

חשוב להבין בכול תעשיה המחיר לקליק שונה בהתסס

 

    1. ביקוש של חיפושים באותו מילת מפתח

    1. כמות מתחרים

    1. כמה כסף בהצעת מחיר מקסימאלית מתחרים שמים

בתחום לדוגמא של עורך דין , תחום מאוד תחרותי קליק יכול לעבור את ה100-150 ש"ח ! סכום גבוהה ביותר לעמות תחום פחות תחרותי כמו אינסטלטור שם קליק מגיע ל20-30 ש"ח וכמובן שיש גם תחומים של פחות .

מה , מה העלויות האלו זה רק קליק! נכון זה רק קליק ! אבל אם הלקוח הזה סגר עמכם עסקה בסוף התהליך בתור עורך דין ?

כמה כסף ישלם הלקוח על השירות שלכם ? כמה אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים? כמה אחוזי רווחיות יש פה? פשוט ROI מטורף . רווחיות ברמה הגבוהה ביותר .

אם אתם יודעים איך לתפעל את הפלטפורמה ולבצע קמפיינים לקידום העסק בגוגל בתצורה נכונה תוכל לקבל החזר השקעה של יותר מ1000% כלומר יותר פי 10!

על מנת לדעת וללמוד איך עושים קמפיין מנצח לקידום ממון בעסק בגוגל המשיכו לקרוא!

הקמת קמפיין ממומן ב5 דקות בלבד בעזרת הדרכה אוטמטית של גוגל

פחות מומלץ ופחות מקצועי- במידה ואתם באמת רוצים להתמקצע ולהבין הכול לפרטי פרטים גללו למטה או לחצו כאן ונשלח אותם לעבודה המסודרת כמו שמבצעים בחברות הגדולות במשק!

הכנס לגוגל ותרשום גוגל אדס או GOOGLE ADS לחץ על המודעה הרלוונטית של גוגל ותגיע למסך הבא

גוגל אדוורדס דף הבית לקידום ממומן בגוגל

כאן לחץ על מתחילים

כניסת משתמשים גוגל אדס

הזן כתובת מייל , מומלץ להשתמש בGMAIL.

שם העסק שלך לגוגל אדס

הזן את שם העסק שלך בגוגל

בניית מודעה בקמפיין אדוורדס

הזן את כתובת האתר שלך – שם הדומין ודף הנחיתה אותו אתה רוצה להכניס גולשים.

מטרת הפרסום בשיווק

סוגי הקמפיינים שהינך רוצה לבצע.

קבלת יותר שיחות-

בעצם אתה גוגל מעביר אותך ישר ליצירת מודעה ובחירת מילות מפתח,הגולש לא יכנס אל האתר שלך אלא יהיה כפתור לחיצה להתקשרות כבר במודעה.(פחות מומלץ לדעתי) יש אפשרות להשתמש גם בתוסף לחיצה לשיחה וגם כניסה לאתר בו זמנית באפשרות המסומנת בתמונה למעלה (הגדלת כמו הלידים או המכירות באתר)

הגדלת כמות הלידים או המכירות באתר-

בעצם אתה מציג באתר שלך או מוצרים למכירה אונליין , או מציג יכולת יצירת קשר כמו כפתור להתקשרות, השארת פרטים , כפתור חיבור לוואטסאפ ועוד.

האופציה הנכונה ביותר לקבלת לידים חדשים הינה האופציה הזאת ולכן אמשיך ואדגים על האופציה הזאת !

 

הגדלת כמות הביקורים בחנות הפיזית

זה בעצם אם יש לכם מסעדה שממקומת בתל אביב, המסעדה של מומחית בבשר, והגולש חיפש מסעדת בשרים בתל אביב . זה יהיה דרך מצוינת למשיכת קהל.

YOUTUBE

פשוט כפי שנשמע קמפיין שיווקי ביוטיוב, תורה שלמה שנדון עליה כאן.

 

עכשיו נמשיך הגדלת כמות הלידים או המכירות באתר-

גוגל אנליטקס

כרגע נבחר באני רוצה לדלג, תוכלו ללחוץ כאן ולעבור להתקנת גוגל אנלטיקס באתר.

זה יעזור לקבל תובנות ונתונים טובים ומדוייקים יותר אך זהו פרק שלם בפני עצמו!

בנתיים ממשיכים בגוגל אדס

אופטימזציה לקמפיין

במקרה שלנו נבחר לקוחות מבקשים שייצרו עימם קשר

עכשיו נזין את כתובת הדף נחיתה באתר שלנו

 

כתיבת מודעות רלוונטיות למילות מפתח

מלא את התוכן הטוב ביותר , ולחץ על הבא בגלילה כלפי מטה.

עיצוב מודעות

לאחר שבחרתם תמונות ולוגו לדוגמא לחצו הבא בגלילה למטה

מונחי חיפוש לקמפיין ברשת החיפוש

כאן בעצם תבחרו את מילות המפתח הרלוונטיות אליכם ששם תרצו להציג את המודעה שלכם!

מיקומי הצגת מודעות

כאן תוכלו לבחור מיקום להצגת המודעה שלכם לדוגמא אם אתם נותנים שירות אך ורק בתל אביב תרשמו ותבחרו רק תל אביב

תקציבי פרסום

בחירת תקציב פרסום לשיקולכם הבלעדי בלבד.

 

בדיקת קמפיין לפני אישור

יש לבדוק טוב טוב לפני ביצוע פרסום שמילאנו את כול הפרטים הנכונים והרלוונטים ולאחר מכן ללחוץ על הבא,

למלאות פרטי תשלום וזהו יש לכם קמפיין מוכן באוויר.

 

בניית קמפין מנצח לקידום העסק בגוגל

הקמפיין שאנו נקים בעצם יבוסס מטרת לידים (או השארת פרטים באתר או התקשרות )

זהו הקמפיין הנפוץ ביותר והחשוב ביותר לעסקים אשר מוכרים ונותנים שירותים!

שלב 1 : בניית קמפיין ממון ראשון בגוגל אדס

נכנסים לגוגל ושוב פעם מחפשים גוגל אדוורדס או GOOGLE ADS

 

בניית קמפיין של מקדם אתרים מקצועי

כאן שמים לב לא להמשיך בתצורה האוטמטית כפי שהצגתי מקודם, כי אתם רוצים לבצע את זה בתצורה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ששמורה לחברות בעלות תקציב גבוהה או חברות קידום!

לחצו על מעבר למצב מתקדם!

 

קמפיין מבוסס לידים לקידום העסק

לחצו על לידים זוהי מטרת הקמפיין שנלמד כיום , זאת אומרת המטרה היא אתר תדמית שגורם לאנשים להתקשר אליכם או להשאיר פרטים באתר ! לאחר מכן לוחצים על הבא !

קמפיין גוגל אדס לקידום העסק בתוצואת ממומנות בגוגל

אנו נבחר ברשת החיפוש מכיוון שאנו רוצה להופיע בתוצאות החיפוש ולא ,במדיה או או דברים אחרים, ביצועים מקסימאלים זה שילוב של מספר דברים, גם בזה לא נבחר אלא נתמקד אך ורק בקמפיין הזה ברשת החיפוש!

נלחץ על הבא

הכנס טלפון

כמו שאמרתי היעידם

הגדרת יעדי קמפיין

היעד הינו לידים של התקשרות והשארת פרטים, בחרו שם לקמפיין

רשתות- בחרו אך ורק את רשת החיפוש, בעצם כאן מוצגות תוצאות החיפוש במנוע של גוגל וכאן מתרכז הקמפיין שלנו! וגללו למטה לשלב הבא ולחצו על הגדרות נוספות

בחירת עלייה של הקמפין וירידה

כאן בעצם תרשמו את תאריך ההתחלה והסיום של הקמפיין, בשאר הדברים אין צורך לגעת כרגע!

בחירת מיקומי קמפיין ושפות

כאן בעצם תבחרו את המיקומים , במידה והינכם נותנים שירות טלפוני אז כול הארץ אך במידה והינכם נותני שירות לדוגמא של אינסטלציה כמובן שתרצו להתמקד לדוגמא אולי רק תל אביב?, מבחינת שפה כמובן שפה מרכזית היא עברית אך יש גם קהל לדוגמא גדול בארץ של רוסית , אנגלית .

האם אתם עובדים במגזר הערבי? יהיה חשוב לשים גם ערבית

פלחי קהל לא מומלץ כרגע לגעת ברמת הקמפיין לרשת החיפוש לעסק.

תקציב יומי והתמקדות בקליקים מקסימום קליקים

בחירת תקציב יומי חשוב להכפיל כפול הימים החודשים וזהו יהיה התקציב החודשי יש לשים לב שזה מסתדר מבחינה תזרימית

בידינג – כרגע הקמפיין יתמקד בקליקים ,

לא להגדיר עלות מקסימאלית , גוגל כרגע שם את הקמפיין באזור הירוק באסטרטגיה של מקסימום קליקים

זאת אומרת שאם שמתם 100 שקל היום על מילת חיפוש לדוגמא "עורך דין בתל אביב" המערכת תנסה לתת לכם בתקציב הזה כמה שיותר קליקים לפי התחרות המתבצעת על תוצאת החיפוש של מילת המפתח הזאת

לחצו על שמירה והמשיכו.

כעת סיימתם את ההגדרות הכלליות של הקמפיין ויש לגשת לשלב השני

 

שלב 2 – בניית קבוצת מודעות עם מילות מפתח שיתיאמו לתוכן המודעות לרשת החיפוש

 

בניית קבוצת מודעות

לדוגמא ניקח את עולם החופשות ונקרא לקבוצת מודעות "חופשות קיץ ביוון " נצטרך עכשיו לבצע עבודת מחקר על כול ההקשרים של חופשות קיץ ביוון , נכנס לאפשרויות שגוגל ADS נותן לנו ונדע מה העלויות לקליקים בשוק ומה כמות החיפושים.

אז בעצם נעצור כאן בשלב הזה ונכנס למערכת הכללית של גוגל אדס ונחפש מילות מפתח למחקר –

לחץ כאן למדריך חקר מילות מפתח

סיימתם? הדביקו עכשיו את מילות המפתח במקום המסומן לכך,

שימו לב ישנה אפשרות ליצירת קבוצ מודעות נוספות בצעו זאת לפי קטגוריות ! לדוגמא "חופשות ביוון " ,"חופשות באילת" וכן הלאה ומתחתיהם הכניסו מילות מפתח שקשורות ורלוונטיות לקבוצה.

סיימתם? אנחנו ממשיכים .

לחצו על הבא

בניית מודעה רלוונטית למילות המפתח

איזה כיף שלב היצרתיות , כאן תכתבו את המודעה שלכם! הכניסו קודם כול את הדף שמכוון ורלוונטי למודעה זאת אומרת אם המודעה דיברה על חופשות ביוון , ומכוונות למילות מפתח שקשורות ב"חופשות ביוון" אז שגם הדף יהיה עם מידע על חופשות ביוון!

הכלי החדש הזה של גוגל פשוט מצויין הוא נותן לכם גישה לדעת מה גוגל חושבת על המודעה שלכם

השתמשו בהמלצות וקבלו דירוג גבוהה יותר, אך חשוב לזכור להיות יצירתים כי נתון משפיע נוסף הוא כמו הקלקות חלקי הצפיות CTR במידה ויהיה גבוהה יצור רמת רלוונטיות גבוהה והדירוג יהיה אפילו גבוהה יותר.

גללו למטה והתחילו למלאות !

ממלאים סוגי כותרות וכוללים הצעה ייחודית כאן תוכלו לקרוא עליה, כמובן שגם תיאור ייחודים ופועלים לפי המד של גוגל ולפי דעה אישית ויצרתית.

סיימתם הגעתם כנראה למקום הבא-

תוספי קידום מכירות

מצויין הזנתם תיאורים וכותורות כאן הגיע הSITELINKS מלאו גם את הפרט הזה בדברים קשורים לדוגמא מילת חיפוש "חופשות ביוון", כSITELINKS תוכלו לרשום ולקשר לדפים רלונטים מתחת-

 

    • "חופשות באתונה"

    • "חופשות בכרתים"

    • "חופשות ברודוס"

וכך עוד בעצם על מנת לשפר את אחוזי הקלקה והרלוונטיות כי כמובן שאנו יודעים שיש יעד כלשהו בתוך יוון לא כל?

הנה דוגמא מהעולם האמיתי-

דוגמא של SITELINKS

כך חברת קשרי תעופה עשתה זאת בתצורה מושלמת וכנראה שתקבל CTR גבוהה במיוחד בשל רלוונטיות גבוהה, ובנינו תראו איזה שטח מהמסך היא תופסת שלא נדבר על ניידים לא? זה נקרא ניצחון

דוגמא של תוסף מכירה עם הנחה וSITELINKS

כן כן תחום סופר תחרותי וסופר קשה אבל תראו את בליק איזה עבודה גם SITELINKS וגם קידום מכירה בהנחה תראו איזה שטח!

שטח נדלן? מרכז הארץ?

שטח פרסום ? כול המסך הראשון?

זאת המטרה !

 

טוב סיימתם ? יש עוד מודעה לבצע ? חשוב שתעשו שתיים כך תדעו מה יותר טוב ויותר מתאים בגלל אחוזי הקלקה! CTR

לפי ההוראות יש לבצע גם מודעה רספונסיבית שגוגל מתאימה לבד את הכותרות שגורמות להכי הרבה הקלקות CTR.

טוב אז כנראה שכבר סיימתם לחצו על סיימתי.

שמירה והמשך.

שלב 3 : תשלום לגוגל על הרמת הקמפיין ברשת החיפוש לקידום ממון לעסק שלכם

כן סיימתם הכול נותר רק לשים כרטיס אשראי ולחכות לאישור של גוגל על הקמפיין שלכם! בהצלחה

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.