Picture of עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

3 שלבים לבניית משפך שיווקי לקידום אתר תיירות ב2023

קידום אתרי תיירות
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

3 שלבים לבניית משפך שיווקי לקידום אתר תיירות ב2023

קידום אתרי תיירות

תוכן עניינים

תוכן עניינים

איזה כיף שהגעתם לכאן, כנראה שגם אתם רוצים להצמיח את העסק שלכם בעזרת האתר, אך חשוב להבין מדריך זה מדבר על שנת 2023 כרגע , ומדבר על ריבוי פלטפורמות כמובן שהמטרה העיקרית שלכם היא לקדם בראש תוצאות החיפוש בגוגל אורגני (SEO)

אך ישנם שלבים נוספים בדרך על מנת להגיע ליעד הנכבד!
המטרה הסופית שלנו היא לייצר לקוחות , על ידי בנייה של אימון וכמובן הכרת המותג בשביל לשפר גם את תהליכי המכירה לכן חייב לשלב מגוון פלטפורמות ובזכות כך ליצור עבודת קידום אתרים מושלמת!

איך מקדמים אתר תיירות להיות מותג?

קידום אורגני בגוגל-

קידום אורגני בגוגל הוא הקידום המשתלם ביותר מבחינת ROI בעזרת עבודה נכונה ומדוייקת לאורך זמן האתר שלכם יתקדם בתוצאות החיפוש על ידי בניית אתר מותאם ומושלם לתיירות עם חווית משתמש אדירה ,ביצועים מהירים , והתאמה למילות מפתח נכונות לאחר חקר מעמיק.

והדבר החשוב בקידום אתרים בניית פרופיל קישורים חזק ויעיל שיעלה את תוצאות הדירוג !

קידום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל  ADS –

אתם מנהלים כרגע עסק אתם צריכים לקוחות כאן ועכשיו לכן נקדם בקידום ממומן שכך באופן מיידי תופיעו ברשת החיפוש של גוגל ובזכות כך תצברו לקוחות לאחר מספר שעות. היתרון המרכזי בקמפיין יעיל שניתן לטרגט לקהל ייעד ספציפי ,מילות מפתח מדוייקות,גילאים שונים וכמובן גם אזורים גאוגרפים.

בקיצור עבודה של קמפיינר תותח.

חיבור כלי אלנליטקס לבניית קהלים ופרסום ברשתות החברתיות –

החלק האהוב עלי , תמיד רצים לפרסם קידום אורגני ממומן בלי התחשבות בבנית קהלים ! הרי המטרה שלנו בתור עסק הוא לבנות מותג ! נכון העסק אולי כרגע קטן אבל תמיד אפשר לצמוח בעזרת בניית אסטרטגיה ללקוחות חוזרים אנחנו יכולים להגדיל את העסק בתצורה עקבית .

אם יש לכם אתר תיירות אתם יודעים כמה פעמים הישראלי החדש טס בשנה לא? הולך לחופשות?

לפי כך אנחנו רוצים לשמור על קשר רציף באם רכש כרגע באתר או לא על ידי תוכן מותאם אישית שיחזיר אותו לאתר לרכישה! הדרך הנכונה היא ביצוע רימרקטינג לטווח מסויים ברשת המדיה של גוגל ובנוסף לחבר פייסבוק ואינסטגרם שם נרצה להפוך אותו לעוקב!!

קהל מטורגט->פרסומת מטורגטת -> ביקור בפרופיל ->ביצוע עוקב ->ביצוע רכישה באתר .

איזה אתר מתאים לסוכנות התיירות שלכם?

בניית בלוג תיירות-

בניית בלוג המלצות כאתר תיירות דורש ממכם עבודה מעמיקה ומעודכנת של מקומות בעולם . חשוב לתת המלצות על מקומות לביקור באותו יעד לדוגמא ,
אתרים לתאילנד שמעתם ? תעשו חיפוש רגע בגוגל ותראו בעצם את הענף שלכם?
תוצאות חיפוש בגוגל לקידום אתרי תיירות

שימו לב לחברת למטייל ותראו בעצם את כתיבת המדריך שלהם, בעצם חברת למטייל היא סוג של חברה היברידת היא לא רק בלוג פרטי של אדם אלא חברה שמתעסקת גם במכירה אך היא לא המוכרת המרכזית אם תכנסו לאתר שלהם תראו שיש פרסומות של חברות תיירות , שיתופי פעולה עם מנועי חיפוש כמו

Booking ,Expedia, Hotels, Agoda

זה בעצם מודל הרווחיות שלה הטיווח הזה על ידי כניסות אורגניות לחברות תיירות אמיתיות זאת אומרת הקידום אתר תיירות שלהם הוא קידום בלוג שמוכר לידים מטורגטים!

בניית מנוע חיפוש והשוואות מחירים-
כול החברה שרשמתי כאן וכמוהם עוד רבים אפילו Sky Scanner  הם בעצם מנועי השוואת מחירים! לוקחים מכול חברות התעופה את הטיסות לפי התאריכים ומציגים לכם לפי שורה של דרישות כמו תאריך עלות ויעד, אותו דבר לגבי בתי מלון בבוקינג אקספדיה וכו.

אלו אתרים שבעצם בנויים להשוואת מחירים והרווח הוא בעצם הקישור שהינכם מועברים כמו בסקיי סקאנר או כמו בבוקינג שמנהלת בעצם את המכירה ומעבירה סך מסויים לבית המלון וגובה עמלה, דרך אגב נכון לשורות אלו אגודה שייכת לבוקינג וכרגע הם "חברת המלונות הגדולה בעולם" בלי להחזיק בבית מלון אחד!

זהו כוחו של האינטרנט!

אתר סוכנות תיירות –

יותר נפוץ וזאת האפשרות של למטייל תאילנד , שימו לב למה שהם ביצעו כאן בעצם קידום ממוקד לנישה של תאילנד בלבד, הם בעצם מוכרים הכול אם זה טיסות או מלונות בעצם סוכן נסיעות שדואג לכם עם שירות אנושי ואישי . ביצעו עבודת קידום נהדרת שמביאה תוצאות יפות והמטרה באתר שלהם היא ללידים וואטסאפ או שיחות והשארת פרטים!

טוב אז לאחר שהבנתם איזה אתר אתם רוצים לפתח ולבנות נעבור לחלק הבא

מה חשוב בבניית אתרים לקידום אתר תיירות?

בגדול העיצוב חווית המשתמש UI ו UX היא חשובה היום ברמות גבוהות על מנת ליצור מותג אמין ולקוחות שלא נוטשים את האתר ,
המלצה שלי כיום לבנות רק על בסיס קוד פתוח על פלטפורמה כמו WP שניתן לבצע שינויים ולשפר את האתר על ידי בסיס קוד קיים בלי עלות כבדה במיוחד שמדובר בעסק קטן, בינוני או חדש !

יש היום תבניות לעיצוב לדוגמא לסוכנות תיירות מוכנות כבר באינטרנט

טמפלטים לWP לאתרי תיירות

אך בלי שיום קשר במידה ורוצים אתר שיתן את העבודה צריך חברה או סוכנות לקידום ובניית אתרים חזקה שתוכל לתת את המענה הנדרש, בעיצוב ואפיון חווית משתמש על מנת להמיר לקוחות יותר, וכמובן להתאים הכול למודל העסקי שלכם!

לדוגמא אחד המאפיינים החשובים ביותר הם מהירות אתר גם לקידום אורגני וכמובן גם לקידום ממומן , אמאזון דיווחה שהפסידה עשרות מיליוני דולרים אך ורק בגלל מהירות ולקוחות שנטשו את האתר !

אז הנה כלי קטן שיכול לעזור הרבה מבית גוגל
בדיקת מהירות אתרים בגוגל

עכשיו עברנו על הדברים הכללים והחשובים של האתר הינה כמה דגשים שחובה כיום לבצע:
תחשבו שאתם הלקוח אתם הגולש , נכנסתם וחיפשתם טיול לתאילנד ? מושג כללי כנראה שאתם מחפשים מידע רלוונטי כמו מדריך .

חשוב לחווית הלקוח לקבל לפי החיפוש שלו מאמר מעניין שיהנה לגלוש באתר וישאר בו הרבה זמן- (בונוס זה ישפר את דירוג האתר על ידי תוכן איכותי)
הלקוח נשאר באתר נהנה מהתוכן האיכותי ובדרך אתם שמים אמצעים לביצוע המרות כמו מבצעים, שיחה עם נציג השארת פרטים , חיבור לוואסטאפ!

אבל חשוב לשים לב שהצבעים נכונים בולטים ומניעים, שהתוכן לא רק איכותי אלא מחמם את הגולש להיות לקוח ויוצר אמינות!

עכשיו כלל חשוב נוסף לא כול הגולשים יוצרים קשר באתר ! לכן התפקיד שלכם יותר נכון שלנו לשלב אותם בקהלים וליצור איתם קשר ברשתות החברתיות ולהשיג אינטארקציה שתוביל בסוף להמרה !

לסיכום על אתרי תיירות להיות מעולים מבחינת אופטימזציה באתר ועל מנת להתקדם אורגנית הם זקוקים להעלות תוכן איכותי וממיר לחבר לכלי אנליטקה ולבנות פרופיל קישורים חזק ! לבצע קידום ממומן איכותי וממיר על ידי קמפיינר מנצח! ואיך לא?

להיות פעילים ברשתות החברתיות זה הדבר הנכון ביותר
בעזרת שילוב של כול הכלים הללו תצמיחו את סוכנות התיירות שלכם לגבהים חדשים !

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.