Picture of עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

איך מבצעים קידום אתרים לרופאים?המדריך לתדמית חזקה

המדריך השלם לקידום אתרי רופאים
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

איך מבצעים קידום אתרים לרופאים?המדריך לתדמית חזקה

המדריך השלם לקידום אתרי רופאים

תוכן עניינים

תוכן עניינים

האם ידעתם שהשיווק הדיגיטלי מהווה כלי עצום לפיתוח וקידום העסק שלכם כרופאים? בעידן הטכנולוגי של היום, שיווק דיגיטלי מספק לכם את היכולת להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים בצורה יעילה וממוקדת ביותר.

בעזרת קידום אתרים יעיל נוכל להכניס לכם תנועה של לקוחות פוטנציאלים ורלוונטים לעסק, כמו כן בשילוב רשתות חברתיות נוכל לחזק את התדמית שלכם ולייצר אותכם לא רק כאוטריטות אלא כמותג.

 

איך בונים תדמית חזקה לרופאים?

נכון לכתיבת שורות אלא שנת 2023 השיווק הדיגטאלי מאפשר בשימוש מושכל ויעיל להפוך כול רופא למותג. כלומר, ניתן להציג אתכם כמומחים בתחום וליצור תדמית חיובית בעיני הלקוחות הפונטציאלים . בעזרת אינטרנט ורשתות החברתיות, רופאים יכולים לפרסם תוכן מקצועי, לשתף חוויות ותובנות, וליצור קשר ישיר עם הקהל שלהם.

כך, תבנו מותג אישי יחודי שמביא ללקוחות אמון, זהו תהליך נכון ומקצועי ולדעתי חובה היום לא רק לכם אלא לכול בעל עסק !

לדגומא: אם הינך עוסק בתחום השיינים , יש לבצע לך אתר שמעוצב הכול סביב עולם השיינים עם חווית משתמש מדהימה וקלה, תוכן מנצח על מושגים ודברים חשובים בנושא שלך.

חוץ מזה יש לספק המון המון מדיה , היום אנשים רואים ואז קונים ! נכון יש את המשפט תמונה שווה 1000 מילים ? סרטון שווה 1,000,000!

סרטון נכון הופך להיות ויראלי ונותן תנועה עצומה , יש מגוון שיטות לצלם את אותו התוכן עד שיהיה ויראלי לקידום אינסטגרם וקידום פייסבוק!

קידום ברשתות חברתיות

יתרה מכך חשוב לציין שכרגע נכנסתם אלי לאתר בגלל שחפשת קידום אתרים לרופאים ובשורה התחתונה מעניין אותכם לידים! אין ספק שתקבלו לידים איכותיים ביותר ברשת החיפוש של גוגל בעזרת קידום ממומן וקידום אורגני! אבל אל לשכוח !

לא כול מי שנכנס לאתר בסוף רוכש לכן -> יש לבצע בניית קהלים שנכנסו לאתר ולעקוב אחריהם ברשתות החברתיות עם סרטונים שימשכו אותם לבנות אמון במותג שלכם ועל ידי כך לחזור וליצור קשר עם הצעות מיוחדות!

בנוסף חשוב לומר שבמידה ויצרו קשר, עדיין לא נבנה תהליך של אמון ! אך עד הפגישה שלכם קפיצת סרטונים ברשתות של עצות, ביקורות, תוצאות אמיתיות

יעלו את רמת האמינות שלכם ויעזרו לכם לסגור עסקה ! כי אתם מותג!

 

איך בונים אתר אינטרנט תדמיתי לרופאים?

אתר אינטרנט אישי , הוא המקום היחיד שהנכם יכולים להכניס מידע ללא הגבלה ולייצר את התדמית שלכם כמקצוענים ביותר עם עיצוב מרשים שידבר בשפה המדוייקת שלכם בתור מותג! בניית אתר אינטרנט כיום הוא הבסיס של שיווק דיגטאלי שיזניק את העסק שלכם לשלב הבא!

אתם בתור רופאים יכולים להציג את המידע הרלוונטי, כמו תחומי התמחות, תיאור שיטות הטיפול, מידע על הצוות הרפואי, ומידע על המרכז הרפואי בו הם פועלים. התכנים באתר צריכים להיות איכותיים, רלוונטיים ומותאמים לקהל היעד. בנוסף, עיצוב ייחודי ומרהיב עשוי להשפיע על הגולשים ולעזור לבנות תדמית חזקה

שבסוף תגרום לרכישה אצלכם! לעוד מידע על בניית אתרים

בניית אתר לרופאים

 

איך ניתן לנצל את יתרונות הרשתות החברתיות לקידום עסק רפואי?

רשתות החברתיות הן כלי חזק בבניית תדמית למרפאות ורופאים. באמצעות פרסום תוכן בעל ערך איכותי ומותאם לקהל היעד, רופאים יכולים ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים ולהגיע לקהל ממוקד. אתם בעצם יכולים לשתף חוויות, טיפים רלוונטיים, ומידע חדשני בתחום הרפואי. כמו כן, בזכות כלים פרסום ממומנים,

אתם יכולים ליצור מעקב אחרי לקוחות ממוקדים שהגיעו דרך רשת החיפוש ועדיין לא יצרו קשר, דבר זה יביא לבניית אמון וערכי מותג ! ואיך לא? לה-מ-ר-ו-ת.

ברגע שיש סרטונים מכול הסוגים: לקוחות מרוצים, שיטות טיפול, טיפולי מנע ,טכנלוגייות חדשות ,צילומי צוות , צילום מרפאה ,תוצאות לפני ואחרי של לקוחות.

אתם על דרך המלך להפיכת מותג עם תדמית חזקה בתחומכם !

דוגמא של הצלחה בבניית תדמית בתחום מרפאות שינים

עמוד האינסטגרם של סמייל קליניק עבודה מקצועית של קידום ושיווק ברשת החברתית אינסטגרם מביא להמון צפיות , בונה ערכי מותג!

ממליץ לכם ללחוץ על הקישור ולהבין על מה אני מדבר!

 שימו לב המוצרים שהם משווקים לרוב הם ציפויי שינים מבחינת אסטרטגיה קהל היעד רחב מאוד, כול תחום ונישה צריכה עבודה ייסודית של בניית קהל רלוונטי וממוקד על מנת להגיע לתוצואות שבסופו של דבר שולחות לכם לידים ,

יש להתאים לקהל היעד את התכנים ולמצוא את אותו קהל היעד שלכם!

תוכן הוא המלך לשיווק וקידום אתרי רופאים

תוכן הוא המלך בשיווק , תארו לכם שתעלו בקידום האורגני של האתר המון מאמרים לכמה שיותר מילות מפתח , הסיכוי לכניסות בכמה שיותר ביטויים יהיה גדול יותר

עם יותר תנועה זה בדיוק מה שאני עושה גם אצלי!

תארו לכם שבכול סרטון שתעלו יעלו לכם 10 עוקבים ותעלו בשנה 250 סרטונים (נשמע מלחיץ אבל בעזרת סוכנות זה קורה בקלות)

2500 עוקבים , כן זה לא נשמע הרבה אבל הצמיחה פה היא לא באמת 10 בסרטון ! סביר להניח שסרטון אחד מ250 שונים יהיה ויראלי ויגרור שיתופים רבים וצפיות רבות . אז סביר בכול מקרה שהצמיחה תיהיה צמיחה אגרסיבית בזכות שיווק נכון וממוקד!

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.