עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

איך עושים קידום אורגני בגוגל?המדריך השלם מ-0 ל100 להגדלת העסק

המדריך השלם לקידום אורגני לעסק שלך
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

איך עושים קידום אורגני בגוגל?המדריך השלם מ-0 ל100 להגדלת העסק

המדריך השלם לקידום אורגני לעסק שלך

תוכן עניינים

תוכן עניינים

רוצים ללמוד הכול על קידום אורגני? יצרתי את המדריך הזה כדי לעזור לכם להבין את היסודות של קידום אורגני במנועי חיפוש כמו גוגל ובשמו האמיתי SEO ואיך סוג זה של פרסום יכול לעזור להצמיח את העסק שלכם מעסק קטן למותג גדול בזכות האינטרנט! הדבר החשוב ביותר בסופו של כול תהליך קידום הוא עניין ההמרות והלידים שמקבלים מאתר האינטרנט חשוב להבין שיש להמיר את המבקרים באתר ללקוחות כך שתרצו שתיהיה תנועה רלוונטית לתחום שלכם לפי מילות המפתח הנוגעות בתחומי העניין שלכם! התנועה הממונת בקמפיינים עם תשלום לפי קליק לא צריכה לעשות את כול העובדה הקשה והראשית. אז לפני שאלמד אתכם במדריך שלי קידום אורגני עדכני אני רוצה שנעבור קודם כול על ענין ההגדרה של הקידום.

לחצו כאן 

 

מה זה קידום אורגני בגוגל (אופטמיזציה למנועי חיפוש SEO)?

קידום אורגני זה בעצם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וזה הדרך הפרקטית של אתר אינטרנט לקבלת ציון גבוה יותר ובזכות כך להתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות לדוגמא בגוגל. עם זאת קידום אורגני איכותי הוא אינו רק אופטימזציה לאתר אלא למעשה צריך ויכול לשלב נושאים נוספים בשיווק הדיגטאלי ובזכות כך לבנות מותג שיתקדם מהר יותר.

ההבדל העיקרי בין קידום אתרים בתצורה אורגנית לפרסום בתשלום בתצורה ממונת הוא שאתה לא משלם כדי להופיע כול הזמן ללא עלות בתוצאות החיפוש . זאת אומרת העבודה על קידום אורגני היא על איכות התוכן והאתר על מנת לקבל באופן כללי דירוג טוב יותר מן המתחרים שלך ולמקם אותך במיקום גבוהה בתוצאות החיפוש כך שתופיע במילות מפח הרלוונטיות כלפיך ללא עלות לעומת קידום ממון שבכול קליק יש לבצע תשלום.

 

לדוגמא שמשהו מחפש "איך לבטל קנס תעבורה" בגוגל, סביר להניח שהוא מחפש מידע נוח שיתן לו הדרכה בדיוק כמו שאתם כאן קוראים את המדריך לקידום אורגני. חשוב שהתוכן יהיה הטוב והענייני ביותר וכמובן גם חווית המשתמש שעליה נדון בהמשך על מנת להיות מדורגים במקומות הגבוהים . זה לא תהליך פשוט וקל אבל בעזרת פעולות נכונות ניתן להגיע למקומות הטובים ביותר!

 

למעשה בוא נסדר את הגדלת העסק שלכם עכשיו עוד יותר- למעשה כ75% מהחיפושים היום מתחילים בגוגל וזה באופן עולמי אם נדבר על ישראל מגיעים לנתונים של מעל ל 90% . כדי לקדם את התוכן שלכם ולהביא מבקרים שיהפכו ללקוחות לאתר שלכם, אתם צריכים קודם כול להבין איך המנוע חיפוש עובד! המטרה של המדריך שרשמתי היא בעצם לעזור לכם להבין איך המנוע חיפוש עובד, איך להתאים את האתר שלכם ואת התוכן למנוע החיפוש ובכך לשפר את דירוג האתר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר במילות המפתח הקשורות אליכם ובזכות כך תקבלו תנועה אורגנית ללא כול עלות לאתר שלכם ואת אותם מבקרים תוכלו להפוך ללקוחות ולהגדיל את העסק שלכם לשלב הבא

מרכיבי הליבה של קידום אתרים: בתוך האתר ומחוץ לאתר ׁׁ(on-page, off-page)

קידום אתרים בתוך האתר עוסק בעצם בבניית תוכן איכותי כדי לשפר את הדירוג שלך. באופן כללי זה שילוב של מילות מפתח בדפים שלך,תוכן שמותאם לקידום אורגני באיכות גבוהה שגורמת להשאר בדף, וטיפול יסודי בתגיות שעשירות במילות מפתח רלוונטיות. וכמובן פרמטרים נוספים כמו חווית משתמש,מהירות אתר ועוד שנדגיש בהמשך המדריך.

קידום אתרים מחוץ לאתר בקצרה פשוט קישורים ושיתופים. יש להרוויח קישורים רלוונטים לתחומכם מאתרים שרלוונטים לנישה שלכם כמו מתחרים וכמובן גם מאתרים חזקים כמו אתרי חדשות שיוכלו להראות שהאתר שלכם אמין! חלק זה דורש בניית מערכת יחסים איכותית עם המבקרים באתר על מנת שישתפו וכמובן על מנת לקבל קישורים נכנסים יש לבצע שיתופי פעולה שדורשים עבודה לא קלה ! אך זה חלק בלתי נפרד מקידום אורגני!

אסטרטגיות לקידום אורגני – קידום שחור/קידום לבן

תמיד אני מעדיך להסתכל לדבר הארוך ולצמיחה איטית חזקה ויציבה גם בעולם העסקי וכמובן שגם בעולם הקידום . יש אחרים שיעדיפו רווחים מהירים ולאחר מכן לעבור לתחום אחר וכך גם בעולם הקידום .

 

כשזה מגיע לקידום אורגני על מנת ללכת לרווחים מהירים ולהתקדם בטיל אנו מכנים את זה קידום שחור. יישום של אסטרטגיה זאת מלווה בפיצוץ של מילות מפתח רלוונטיות בטקסט ורכישת קישורים בכמות לא נורמטיבית וכמובן לא באיכות הנדרשת על מנת לתחזק מותג. זה כנראה יעבוד ויעבוד מצוין בטווח הקצר תגיעו לתוצאות שלא חלמתם בטווח זמן קצר מאוד ותכניסו תנועה רלוונטית אך לאחר זמן מה גוגל יתפוס את האתר שלכם יעניש אותו ואפילו יוכל להכניס את האתר לרשימה השחורה שלעולם לא תוכלו לדרג את האתר שוב!

מצד שני, קידום אתרים לבן הוא הדרך לבנות עסק דיגטאלי חזק שעתיד להפוך למותג! אם תבצע קידום אתרים אורגני בצורה זו, תתמקד בקהל המבקרים באתר שלך .תיצור להם את התוכן הטוב ביותר שיהיה קל להבנה ולקריאה וכמובן תתן להם בזכות כך להשאר אצלך באתר וכך לפי מנוע החיפוש תדורג חזק יותר . לדוגמא זמן הממוצע של גולש באתר עם מילת חיפוש כמו שלך לדוגמא "עורך דין" זמן ממוצע 2:20 דקות ושניות , ואצלך באתר מנגד 3 דקות כך גוגל מבחין שהתוכן שלך הוא טוב יותר!

 

    • תוכן שיווקי איכותי

    • CTR אחוזי הקלקה גבוהים

    • יחסי ציבור למותג

    • מיתוג

    • CRO יחס המרה גבוהה

    • תגיות HTML מסודרות

    • עיצוב וחווית משתמש(ux)

 

    •  

ובקיצור האתרים שמקודמים הטוב ביותר בגוגל אינם טובים רק בקידום אתרים אלא במכלול של שיווק דיגטאלי באופן כללי!

 

  • תוכן משוכפל- יש אנשים שמנסים לדרג את האתר במהירות שיא ומעתיקים תוכן מאתרים שמופעים באותה מילת מפתח במקומות הראשונים ועל ידי כך להיות כביכול רלוונטי למנוע החיפוש. גוגל מענישה על דברים כאלה ודבר זה הינו מסוכן ביותר.

 

 

  • טקסט בלתי נראה- לפני המון שנים חלק מאסטרטגית קידום שחור הייתה למעשה לכלול המון מאותם מילות מפתח באותו עמוד באתר אבל בשביל לא להפריע לקוראי האתר היו שמים אותם בצבע של הרקע ובכך הקורא ממשיך לקרוא באיכות גבוהה ומנגד האתר מבצע מינפולציה על מנוע החיפוש! אך היום יש לגוגל דרך לעלות על כך ולהעניש את האתר!והדרך לרשימה השחורה תיהיה קצרה ביותר! חשוב לשים לב גם אם רושמים או רוכשים מאמרים לאתר לראות שמשפטים והטקסט בקריאה מחליק מכייון שאם שמתם יותר מדי מילות מפתח הטקסט לא יזרום ודבר זה יהווה סכנה לקידום שחור!יש דרך נכונה לעשות זאת

 

 

  • הפניה לאתר אחר- כאשר עושים בפניה מחדש, יש דרך לעשות את זה נכון ויש דרך לשגות בתהליך . הדרך הלא נכונה בדגש היא קניה של כמה דומיינים שבתוכם יש מילות מפתח חזקות כמו דומיין לדוגמא "CO.ILעורך-דין" ולהפנות דומיינים כאלו לאתר הכסף לאתר שלך הראשי.

 

 

    • קישורים לא רלוונטים-רכישת קישורים מאתרי מסחר כמו UPWORK כמובן שגם את החלוצה הישראלית FIVERR שבעלות נמוכה מקשרים אליך תוך מספר שעות אלפי קישורים . זאת לא דרך נכונה בגלל שהיא לא נראית טבעית והגיונית מטבע הדברים, התוכן לא מאתר חדשות או מאתר בנישה שלך.

 

מכיוון שגוגל מעניש אתרים על קידום שחור לא תראו מדריכים לקידום שחור באתר שלי אלא רק על קידום איכותי לבן שיחזיק בתוצואת הטובות ביותר לאורך הזמן הארוך ביותר ויזניק את העסק שלכם !

 

בקידום איכותי ולבן בונים ועושים אופטמיזציה בכול מה קשור לתגיות האתר ותוכן ברמה איכותית. ועושים עבודת קישורים סופר רלוונטית מאתר נישה בתחום שלך על מנת ליצור שם דבר בתעשיה שבה אתה עוסק וכמובן גם מאתרים סמכותיים כמו אתרי חדשות על מנת להראות שאתה גם שם דבר וגם אמין בתעשיה שלך! ועם קישורים כאלו יעבור המיץ של האתרים המפנים בעצם המיץ הוא הכוח!

המדריך המלא ליסודות שיווק אורגני בגוגל

אחרי שהבנתים מה זה קידום אורגני ואיך מנוע חיפוש עובד , עכשיו תלמדו לבצע קידום אורגני איכותי! חשוב להדגיש להבין קידום אורגני זה דבר אחד. לבצע קידום אורגני זה כבר שונה . קידום SEO דורש הרבה זמן ורצף פעולות יומיומיות באתר שלכם על מנת להצליח להיות מדורגים בטווח הארוך.

תוכן

כן שמעתם כבר מספר פעמים שתוכן הוא המלך ואתם בטח שואלים את עצמכם למה? מי כמוכם יודע שאנו מחפשים דבר מה בגוגל אנו מחפשים את התוצאה שתשרת אותנו בתצורה הטובה ביותר ולכן אנו נכנסים היום לגוגל ולא למנועי חיפוש אחרים, כי בגוגל אנו מקבלים את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר. גוגל משקיעה כמויות מטורפת של תשומת לב עד לפרטים הקטנים ביותר על מנת לספק את התוצאה הרלוונטית ביותר !

שמתם לב שפשוט יש תוצאות רגילות בחלק הימני הרחב ופשוט תוצאה עם כול המידע בחלק השמאלי? יש כבר המון עדכונים היום בגוגל שעומדים אל מידע מחוץ לאתר ! כחלק מהעדכונים האחרונים כמו תוצאות 0 וכדומה שנמשך בדיוק המידע מהאתר לבחוץ! בעצם לפי המנוע החיפוש של גוגל הוא מספק לך כך את התוצאה הרלוונטית ביותר לחיפוש שלך מבלי שתצטרך להכנס עוד לאתרים נוספים ! ובגלל הקלות החוויה שלך היא טובה יותר במנוע חיפוש!

זה אומר שהעבודה מספר אחת שלך לעשות קידום אורגני חזק ואפקטיבי עם תוכן איכותי!

נכון שזה בהתחלה קשה מתסכל ואפילו מבאס, אבל קידום אתרים לא שונה מכול מימנות אחרת! התוצואת מגיעות רק לאחר עבודה קשה ומאמץ אינסופי. וזה בדיוק כמו שיווק ברמה הטובה ביותר עם מוצר גרוע לא יחזק הרבה זמן מעמד בגלל פידבקים גרועים אותו דבר לגבי קידום האתר בגוגל. קידום אתרים איכותי לא יספיק אם אין חווית משתמש ותוכן ממיר !

איך יוצרים תוכן איכותי?

המון אלמנטים חשובים ביצירת תוכן איכותי וממיר אבל הנה קיצור דרך שלי לפרמטרים החשובים ביותר :

איכות

בעבר הלא רחוק פרסום תוכן בעמוד באתר עם כמה מילות מפתח בודדות היה נחשב לסטנדרט בתעשייה. אם יצרת תוכן איכותי יותר משל המתחרים שלך בנישה שלך ונתת פתרון טוב יותר, היית פשוט מדורג גבוהה יותר בגוגל בקלות.

כיום כולם שמים דגש על תוכן איכותי ולהרבה חברות ועסקים יש בלוגים שבהם הם מוסיפים ערך ודירוג חזק יותר לאתר שלהם בגלל סל הפתרונות לאותם ביטוי המפתח.

להמציא תוכן זהו דבר לא קל. בסופו של דבר המטרה היא להעביר את הידע המקצועי לכתב שיהיה פשוט קריא מענין ויעיל! נכון אני לא אומר שצריך להמציא את הגלגל מחדש אפשר לדפדף בין האתרים המתחרים וללמוד ממה שמעניין אצלהם ולפי זה לפנות את פיסת התוכן שלך על מנת לתת ערך מוסף בדף שלך ! יש לבצע זאת בתצורה מושכלת ומעמיקה יותר.

אך כעיקרון מנחה התוכן שלך צריך להוות פתרון למה שהמבקרים שלך באתר מחפשים בדיוק כמו הפוסט שאתה קורא עכשיו כך גם אני מתאים למבקרים סל של פתרונות שלם! המטרה העיקרית היא להמיר את הלקוחות וכמובן שישארו כמה שיותר זמן באתר כי אם לא זה יאותת לגוגל שהתוכן שלך לא נותן פתרון והוא פחות יעיל ורלוונטי מאשר של המתחרים שלך.

אלמנטים של תוכן

כוונה

גוגל היום מסתכלת בשורת החיפוש על כוונת הגולש לפי מילות שאילתה

האם רוצים לדעת משהו כללי?(תוצאה של משחק כדורגל לדוגמא "מכבי חיפה-מכבי נתניה") האם רוצים לקנות משהו ללמוד משהו וכדומה.

בתור יוצר תוכן אתה מחוייב להבין גם אתזה . אתה לא יכול לרשום תוכן על עורכי דין לדוגמא ולדבר על מסעדות טובת באתר. וזה גם הגיוני כי מי שמחפש עורך דין מחפש מידע על עורך דין ולא על מסעדות ואם לא תבצע זאת אינך מספק את הפתרון הטוב ביותר ולכן הדירוג שלך יפגע

 

חדשנות

יש מחקרים שאפשר לבדוק עליהם באינטרנט שמראים בבירור שפרסום לעיתים קרובות של דפים חדשים באתר מסייע לדירוג גבוהה יותר בגוגל בגלל חדשנות ותשומת לב לאתר. עם זאת פרסום של תוכן חדש זה רק דרך אחת לאותת לגוגל על חדשנות. יש עוד דברים שניתן לעשות כמו לעדכן ולשנות תוכן שכבר פורסם.

עדכון תוכן קיים לצורך דיוק והידוק הפתרון לבעיה של הגולש נותן דירוג גבוהה יותר. תיקון קישורים שבורים ורענון נתונים ישנים לנתונים חדשים שרלוונטים יותר מראה לגוגל גם את הדרך שלך לעדכן את התוכן לזמן הווה .

לדוגמא "המדריך לקידום אורגני לשנת 2020" חייב רענון לשנה הקלנדרית הנוכחית "המדריך לקידום אורגני לשנת 2023" ובכך לשמר את הרלוונטיות הקלנדרית בתחום הזה.

 

5 הטיפים הטובים ביותר שלי לקידום אתרים

יצירת תוכן שהמשתמש אוהב וקורא ויצירת תוכן של גוגל מכבדת:

כוונת המשתמש- עליכם להבין מה הגולש רוצה להשיג כאשר הוא נכנס לאתר שלכם ולדף הספציפי.

תבנה פרופיל ללקוח כללי- אתה חייב לדעת מי קהל הגולשים שלך. מה הם אוהבים ומה פחות.(סוד קטן מפת חום כלי שיכול לעזור לכם בקישור הבא)

פסקאות-הטקסט חייב להופיע בפסקאות לאנשים יש יכולת ריכוז קצרה ופוסטים ארוכים ללא חלוקה מיטבית לא עובדת על הגולש להשאר. חובה לפרק להמון נושאים->תתי נושאים->כותרות->פסקאות->תמונות

יסודיות שם המשחק- אין דבר יותר מעצבן גולשים לקבלת תוכן שיש בו אך ורק מידע כללי ולא מידע בדיוק של מה שהוא חיפש. לשים דגש שכול התוכן הרלוונטי יהיה על מנת שיגיע ויקרא את רוב המאמר.

להלן הטיפים הטובים ביותר שלי לקידום אתרים ליצירת התוכן הטוב ביותר שקוראים אוהבים וגוגל מכבדת:

מחקר מילות מפתח לקידום אורגני ב2023

מבצעים מחקר מילות מפתח לקידום האתר בגוגל ולאחר מכן מכינים רשימה של מילות מפתח שרוצים להתמקד בהם. לאחר הכנת רשימת מילות המפתח רושמים לפי המילת מפתח מאמר עם תוכן איכותי לפי הנושא וכמובן שמכניסים את המילות מפתח בתוכן אך בתצורה נכונה ולא מוגזמת שתוגדר כספאמית על ידי גוגל!

יש להבין שמילות מפתח הם הבסיס להכול בקידום אורגני הן קובעות איך בונים קישורים רלוונטים, אבל לתשומת לבכם הטעות הגדולה ביותר היא שאנשים מפסיקים במחקר מילות מפתח על בסיס קבוע.

אז עצבתם את האתר מחדש שינתם כותרות ותגיות כלליות ויצאתם עם קמפיין חזק וחדש.

במציאות של היום לגדילה מתמדת של מותג תמיד אבל תמיד מחפשים מילות מפתח חדשות כמו שהאוכלסיה צומחת גם הביקוש בתחומכם וסוגי ביטוי המפתח . אנשי וחברות הקידום הגדולות והחזקות ביותר מיישמות את האסטרטגיה הזאת !

 

איך בוחרים מילות מפתח חזקות?

חשוב לבצע מחקר מקיף ואיכותי על מילות המפתח הרלוונטיות לנישה שלכם . עבודה מקיפה עם אסטרטגיה נכונה של מילות מפתח כלליות לנישה עם תוכנית של ביטוי זנב ארוך תניב ביצועים מהר יותר וטוב יותר במנוע חיפוש מכיוון שביטוי זנב ארוך פחות תחרותיים.

תוכנית חדירה-ביטוי זנב ארוך

הדבר הבא אחרי מחקר מילות מפתח ראשי הוא למצוא את כול הביטויים זנב ארוך שפחות תחרותיים ויוכלי להביא את התנועה האורגנית הראשונית ובדרך הלבנה והמהירה ביותר ובכך לשפר את דירוג האתר. תיאלצו להשתמש בכלים אשר מיועדים לקידום אורגני שיבצעו את ניתוח הנתונים הללו.כאשר הדירוג של האתר ישתפר בביטוי זנב ארוך תהליך הדירוג למילות המפתח הכלליות יהיה משימה הרבה יותר קלה לקידום האתר .

תסתכלו על הביטוי הבא קידום אורגני

 

הביטוי הזה מקבל יותר מ-8000 חיפושים חודשים ואתה אומר לעצמך בואנה זה ביטוי חזק! חזק מאוד! אך להיות מדורג בביטוי כזה חזק דורש ים של קישורים רלוונטים וכנראה גם כמה שנים טובות בשביל להגיע למיקום בדף הראשון.

למה?

יש תחרות מטורפת היום בקידום אורגני בשל היתרונות הגדולים של התחום . האתרים שיושבים בעמוד הראשון יש להם מוניטין חזק,וגוגל מבינה שהם מספקים פתרון ותוכן איכותי לגולשים. בזכות כך הרוויחו את המקום בעמוד הראשון. אם אינך מופיע סימן שלא הרווחת עדין את האמון של גוגל וידרש הרבה עבודה סזיפית על מנת שתתעלה על מתחריך!

4 שיטות שידרגו אותך מהר יותר במילות המפתח

השתמש בכלים לקידום אורגני- Arefs יכול לעזור לך לבצע את מחקר מילות המפתח הטובות ביותר עבורך עם ביטוי זנב ארוך שיתנו לך את האפשרות להביא תנועה במקומות פחות תחרותיים לשפר את הדירוג אז להתחרות במגרש של הגדולים.

דרך מצוינת לקדם דף בתוצאות החיפוש הוא לשלב לאותו מילת מפתח חזקה ורחבה המון ביטוי זנב ארוך. "איתור נזילות" מילת מפתח כללית חזקה בתחומה להשתמש בה לדוגמא "איתור נזילות בחיפה" איתור נזילה במצלמה טרמית" ובכול הביטוים אשר פחות תחרותים שישפשרו לך את ההתחלה בדירוג האתר.

 

הבן את מילת המפתח לאחר סקירה קצרה בגוגל האם הפרופיל של הלקוח שלך זה פרופיל של לקוח שקונה בחנות אינטרנטית? האם הפרופיל של הלקוח זה גולש שמחפש לעשות דברים בעצמו או ליצור קשר עם נותן שירות? ולפי זה להתאים את ההנעה לפעולה בטקסט.

 

והשמנת שלנו בעולם העסקי מחקר מתחרים . אנו לא ממציאים את העולם מחדש ומה שעובד למתחרים בתור אסטרטגיה בהכרח צריך לעבוד גם לנו. אם מתחרה מופיע בדירוג במקום ה1 בביטוי מפתח חזק ותחרותי תחפש אותו לפי הכתובת הURL שלו Arefs לדוגמא וראה באילו מילות מפתח זנב ארוך הינו משתמש על מנת להשיג דירוג חזק בביטוי התחרותי.

 

 

מיקום מילות מפתח במקומות הרלוונטים בטקסט

URL- כתובת הדף באתר שתכלול את מילת המפתח עם הסבר קצר

גוף הטקסט- חשוב להשתמש במילות המפתח הרלוונטיות לאותר פוסט שמקודם אך יש לשים לב לא לרשום את אותה מילת מפתח יותר מדי וכמובן שיש להשתמש בביטוי זנב ארוך כמו למילת קידום "עורך דין" לרשום במקום זאת "עורך דין פלילי בתל אביב" ואפילו להוסיף תארים כמו "עורך דין הכי טוב בתל אביב".

כותרת ראשית- מילות מפתח בכותרת תשפר את הCTR שלך!(שיעור קליקים לפיה צפיות) זה ישפר מכיוון שאם אדם חיפש עורך דין אז חשוב שיהיה רשום בכותרת עורך דין שיבין שהוא מצא את מה שחיפש אצלך בכותרת וכך גם בדף שיכנס.(עיינו במדריך שלנו לכתיבת כותרות ידידותיות לקידום אתרים).

 

כותרת משנה H2- כותרות משנה חשובות ביותר לקידום אתר במנועי חיפוש כמו גוגל! חשוב להבין שעבודת SEO לא נגמרת רק בכותרת ראשית אלא נעשית גם בכותרות משנה ותת נושאים בתוך המאמר לדוגמא מאמר לעורך דין פלילי מחלקים למגוון תת נושאים עם מילות מפתח זנב ארוך חזקות לאחר מחקר מילות מפתח. לדוגמא "עורך דין פלילי בתל אביב" ורושמים כותרת משנה עם הביטוי הרחב וטקסט שמדבר על כך.

כותרת ראשית(Meta Title)- כותרת שמופיעה בתוצאות החיפוש, כאן יש להשתמש במילת מפתח ראשית.

תיאור ראשי(Meta descriptionׁׂ)- תיאור שמופיע מתחת לכותרת בתוצאות החיפוש בקידום. תיאור איכותי עם המילות מפתח הרלוונטיות יכול לגרום לשיעור קליקים CTR גבוהה יותר ולקדם את האתר מהר יותר.

הגדרת תגית alt לתמונות ושם הקובץ-קודם כול מנועי חיפוש ובפרט גוגל אוהבים מאוד תמונות בתוכן אורגני, תמונה איכותי שמעבירה מסר מושכת משתמשים וגם גוגל אוהב לקדם אתרים בתצורה הזאת. היום בתוצאות החיפוש מתח לתיאור בתוצאות מסוימות גוגל מושך תמונה מהאתר ודבר זה יכול להגביר את שיעור הקליקים שלך! דבר חשוב שניתן לעשות הוא בהעלאת התמונה לשנות לה את השם לפי מילות המפתח לדוגמא "jpg.עורך-דין-פלילי-בתל-אביב" וכמובן להשתמש גם בתגית הalt ד שזוהי תגית התיאור של מה מתחולל בתוך התמונה שם ניתן לשים ביטוים רלוונטים וכמובן מילות מפתח.

HTML

HTML הינו חלק חשוב ומהותי בבנית אתר לצורכי קידום אורגני. ללא תגיות כמו שהדגשנו מעלה ותיאורים מתאימים גוגל לא תוכן להבין מדוע האתר שלך צריך דירוג גבוהה יותר ולמה הוא צריך להופיע ראשון בביטוי המפתח הרלוונטי.

אין מה להלחץ HTML הינו חלק פשוט בקידום אתרים אורגני לא חייב להבין בקוד ויש מעט מאוד מעורבות בתגים אך עם כלים פשוטים ניתן לבדוק את האתר ולסדר זאת דרך מדריכים פשוטים בYOUTUBE

סכימה-

סכימה היא בעצם קבוצת תגיות כללית בHTML שמשפרות את האופן שמנועי החיפוש מציגים את התוכן מהאתר שלכם.

לדוגמה אתר שבתוצאות האורגניות שלו יש כוכבים מתחת לתוצאת החיפוש שלו זה בזכות חיבור סכמה .

 

מבנה האתר

מבנה אתר איכותי נותן חווית משתמש טובה יותר ובזכות כך דירוג טוב יותר לקידום אורגני. מבנה אתר איכותי מתיחס לזמני טעינה מהירים יותר,חיבור בטוח כמו SSL ועיצוב רספונסיבי לנייד.

בדרך כלל תתכנן את מבנה האתר לפני אפילו שתבנה אותו או תרכוש דומיין ואחסון . זה נותן לך את האפשרות להכנס לראש של המתשמש שלך ולתכנן לפרטי פרטים את חווית המשתמש ובשמה המקצוע UX

אתה מחויב לכך שחווית המשתמש תיהיה טובה! ולבצע אופטמיזציה מתמדת ובזמן קצר מאוד מנוע החיפוש יבין זאת בזכות הנגישות והאינטואטביות הטובה לגולש ופשוט ידורג גבוהה יותר.

הפרמטרים החשובים ביותר למבנה האתר

קל לקריאה על ידי מנוע החיפוש(CRAWL)

בעברית צחה זה בעצם המושג זחילה .וזה מה שאומר שלגוגל קל לזחול בקבצי האתר ולסרוק אותם.גוגל על ידי כך מזהה מילות מפתח חשובות מאבחמת בעיות באתר ומשתמשת בכך על מנת לשנות לך את דירוג האתר.

הדף החשוב ביותר שגוגל יצליח לאנדקס את כול הדפים שלך. כך סביר להניח שהדירוג של האתר שלך יהיה גבוה יותר. בתצורה הזאת קל יותר ל"עכביש" של גוגל לזחול ולהגיע לכול הדפים לאינדקוס מושלם ולהופעה בתוצאות החיפוש.

אתה יכול להקל עבור גוגל את העבודה על ידי תוספים מיוחדים שיוצרים מפת XML.

המטרה הכללית היא להפוך את האתר קל כמה שיותר לסריקה. אם גוגל יתקשה להבין את מבנה האתר שלך יהיה לך קשה לקבל דירוג טוב יותר מכיוון שהמנוע חיפוש לא יצליח להבין את כול מילות המפתח שאתה משתמש בהם.

 

תוכן משוכפל

יש היום המון מחשבות ומיתוסים מסויימים בקרב קהילת מקדמי האתרים על תוכן משוכפל ואיך זה הורס דירוג אתרים. כמעט כולם מניחים שכול התוכן חייב להיות מקורי ב100% . אך יש עובדה מוצקת שמנועי חיפוש לא מענישים על כול התכנים הכפולים.

ביצוע פרסום מחדש של התוכן באתרים אחרים או חידוש בכתובת חדשה באתר שלך לא פוגע בתהליך הקידום אלא אם כן אתה מספאם!

 

לדוגמא אם תפרסם את אותו מאמר מהאתר שלך באתר סמכותי ביותר כמו MAKO ישראל היום וכן הלאה זה יפגע בדירוג שלך למרות שהתפרסם קודם אצלך. אתרי החדשות סמכותים יותר והאינדקס של גוגל ייטה לטובתם. "קנוניזציה" כך קוראים לזה בשפת המקצועית.

בעיות כאלו מתרחשות בדרך כלל כתובת אחת לפחו באתר שלך נמצאת עם תוכן דומה או משוכפל מאתר אחרץ

היום בגלל כמו המידע הענקית באתרים. תוכן משוכפל מאוד נפוץ. אם אתה לדוגמא מפרסם פוסט שלך באתר עדיף שאותו מידע לא יופי גם בווידגט סרגל צד כי לעיתים גוגל שוקלת אתזה כתוכן כפול.

התאמה לנייד

היום אנחנו יודעים שגורם מכריע הוא אתר מותאים לנייד בעצם לטלפונים החכמים, היום רוב התנועה לאתר שלך תגיע מהנייד,המשמעות היא ליצור אתר עם ביצועים סופר איכותים לסמארטפון. ודבר נוסף יהיה חשוב לבנות את האתר בצורה מסודרת ונכונה לסריקה קלה כך שתוכלו לעדכן את עצמכם כלפי האינדקוס של גוגל במהירות רבה יותר.

יש אפשרות להכנס לGOOGLE SEARCH CONSOLE ותוכלו לראות מידע על האתר שלכם כמו דפים מאונדקסים, דפים שלא צלחו את האינדקוס ולמה וכמובן גם תמונות סרטונים מהאתר שנסרקו ואונדקסו למנוע החיפוש של גוגל.

קידום האתר בעזרת GOOGLE SEARCH CONSOLE

תראו כאן את התמונה למטה , אם תראו בעיות כאלו באתר כמו דפים משוכפלים או כול מיני הערות אחרות תרצו לסדר זאת מהר!

 

מהירות האתר שלך

לאחר שמטמיעים את Core Web Vitals , המערכת של גוגל מדגישה את נוחות השימוש וכמובן את המהירות של האתר. אם האתר נטען לאט ולא לפי הפרמטרים של גוגל אתה עלול להפסיד בדירוג האתר אל מול המתחרים בשל חווית משתמש גרועה, ולרדת בתוצאות החיפוש כנגד האתרים המתחרים בנישה שלך.

אתר מאובטח עם תעודת SSL יתחיל בכתובת HTTPS

גוגל מציגה במנוע החיפוש שלה אתרים מאובטחים על מנת לשמור על המשתמשים והגולשים שלה. אם האתר שלך עדין לא מאובטח זה הזמן לבצע זאת במהרה, במידה ואין לך תעודת SSL לאתר בוודאי שגוגל חושב שהאתר שלך ספאמי ואינו ירצה לתת לך דירוג בעמודים הראשונים.

חשוב להדגיש זה לא מה שיתן את הבוסט של הקידום האורגני אך תעודת אבטחה היא נושא חשוב על מנת להוכיח שהאתר שלך אינו ספאמי והינו אתר אמיתי שדואג לחווית משתמש בטוחה.לטווח הארוך זה בהחלט שווה למי שרוצה להתקדם אורגנית וגם מבחינת עלויות .העלות מינורית ביחס לקידום .

3 טיפים חשובים שיזניקו את דירוג האתר שלך

1.ידע של SEO וHTML-חשוב לדעת שהינך מבין בקידום אתרים במנועי חיפוש והינך יודע HTML ברמה בסיסית על מנת לבצע סידור של תגיות נוח למנוע החיפוש,הינך מבין את המהות של מהירות אתר ונוחות משתמש, רושם תוכן ברמה איכותית, מבין את הצורך בהשגת קישורים איכותיים בלבד או כמו שאני אומר עדיף איכות על פני כמות לטווח הארוך .

2.מפת אתר XML- חובה לבצע מפת אתר ולעזור לגוגל להגיע לכול קצוות הכתובות של הדומין שלך. יש היום תוספים חינמים בWORDPRESS שעושים את העבודה מצוין בתצורה אוטמטית שיתנו לך את העזרה להיות מדורג בכמה שיותר מילות מפתח. אתרי מסחר כמו יד 2 שכול הזמן מודעות עולות ויורדות ישנה חשיבות רבה למפת אתר כך שהמידע מתעדכן כול הזמן בתוצאות החיפוש.

3.תוכן משוכפל- כמו שהראתי לכם בתמונה למעלה זה נקרא קנוניזציה ,חשוב לוודאות בכלי החינמי של גוגל מה שהיא משקפת לכם במידה ויש תוכן משוכפל יש לסדר את זה במיידי אם בשינוי ומחיקת טקסט או קוד על מנת להשאיר את האתר ללא תוכן כפול שכן מוריד דירוג באופן מהיר מאוד.

 

*אם יש לכם תוכן כפול בהרבה מקומוץ מנסיוני הרב זה קורה לעיתים שמשכפלים דפים בצורה לא סדירה ולא שמים לב לתוכן ישנה אפשרות לדעת מה הוא הדף המקורי ואת השאר לשנות או למחוק לאלתר.

 

היום בWORDPRESS לדוגנא יש תוספים מסוימים שעוזרים לך לנתב כתובות קנוניות בקלות ובתצורה אוטמטית כמו YOEST SEO .

היום רוב התוספים הטובים והחזקים עוזרים לסרוק את האתר שלך בדיוק כמו מנוע החיפוש של גוגל וזה עוזר לך למפות שגיאות של קישורים שבורים , דפים משוכפלים, תגיות לא מסודרות וכול מה שקשור למנוע החיפוש!

 

אתר עם רמת אמינות גבוהה

PageRank הנוסחא של גוגל שהומצאה על ידי חבר המייסדים היא מדד מרכזי לדירוג האתר שלכם.

הענין של אמינות האתר הוא פרמטר חשוב ביותר ורוב העדכונים בשנים האחרונות במנוע החיפוש של גוגל הם נגד אתרי ספאם . לדוגמא תעודת SSL מוכיחה שהאתר אינו ספאמי. קישורים מאתרים בעלי אמינות גבוהה כמו אתרי חדשות מפורסמים נותנת אמון באתר ומשפרת את הדירוג. דבר מוכח הוא קישורים מסיומת של .GOV בעצם אתרי ממשל הם סמכותיים ביותר ולכן ישפרו את דירוגך.

פרמטרים לבניית Page Rank גבוהה

DA(Domain authority)- בעצם זה דירוג סמכות האתר שלך לדוגמא מותגים שקיימים מחות לעולם הדיגטאלי כמו ערוצי חדשות,חברות כמו שופרסל,רמי לוי ועוד הם יהיו בעלי סמכות גבוהה מכיוון שהינם מוכרים גם לפני תוצאות החיפוש לכן גם בתוצאות החיפוש יקבלו העדפה.

PA(Page authority)- סמכות העמוד באתר שלך לגבי הנישה שהינך מפרסם לפי מילת מפתח, איזה סמכות הצלחת להשיג כמו תוכן איכותי שהגולשים אוהבים ונשארים בזמן שהייה מעל הממוצע בתחום אשר הינך מתחרה, וכמובן גם קישורים מאתרים בעלי נישה דומה לאותו עמוד מדורג.

כלים לבדיקת דירוג קידום אתרים

שני כלים מרכזים בעולם הם Ahrefs וMoz

בשניהם ניתן לקבל מדדי סמכות בין 1-100 ויתנו לכם את PA וDA . כעיקרון 0-20 זה אתרים פשוטים בלי דירוג חזק .אך כול דירוג מעל 50 מראה על אתר חזק ביותר שעושה עבודת קידום מסיבית וכמובן כול מה שמעל 80 נותן את ההבנה שהסמכות של האתר הDA גבוהה ביותר אז המותג הינו מותג שמוכר ככול הנראה גם מחוץ לגבולות האינטרנט.

שיעור עזיבה של משתמשים

שיעור עזיבה של גולשים זהו נתון חשוב בסופו של דבר , האתר שלכם מחובר בדרך כלל ומומלץ מאוד לGoogle Analytics, שם בעצם גוגל נחשף לנתוני שהיה זאת אומרת כמה זמן משתמש נכנס לאתר? כמה זמן משתמש נמצא בדף מסוים , מה כמות הדפים שראה ?

דבר נוסף שמשפיע על שהיה הוא חווית משתמש מותאמת לכול המסכים כמו מחשבים וניידים בין היתר מהירות האתר כאשר גולש נכנס הוא רוצה כמה שיותר מהר לגשת למידע ואלו נתונים על פי גוגל לכן גם מנוע החיפוש מושפע ממהירות האתר.

השיטה פשוטה ככול שהגולש יקבל מהר יותר את המידע בנוחות גבוהה יותר וישאר יותר ויצפה יותר בדפים באתר כך הדירוג שלכם ישתפר במנוע חיפוש.

סרטוני וידאו היא דרך מעולה לביצוע מאמץ להשארת הגולש לשיפור דירוג האתר, אך חשוב מאוד שגם סרטון הוידאו ידבר ויכוון לאותו נושא של שמו נוצר אותו עמוד. אם תצליחו במשימה הזאת תוכלו לשפר את הדירוג שלכם בפני המנוע חיפוש ולשפר את מעמדכם בתוצאות החיפוש

 

 

שיעור היציאה מדף הכניסה שלך הוא פשוט מדד לכמה אנשים צופים רק בדף אחד באתר שלך לפני שהם עוזבים שוב מיד.

תוכן, זמני טעינה, שימושיות ומשיכת הקוראים הנכונים הם כולם חלק מהקטנת שיעור הנטישה שלך. המתמטיקה פשוטה – הקוראים הנכונים יבלו יותר זמן באתר שנטען מהר, נראה טוב ובעל תוכן מעולה.

וידאו הוא עוד דרך מצוינת לעשות זאת, אבל אתה צריך שתוכן ה-SEO שלך בווידאו יבלוט ויספק. והכי חשוב, התוכן שלך צריך לספק את מה שהקורא מצפה. הם צריכים לנחות בדף שלך ולקבל בדיוק את מה שהם רוצים בהקדם האפשרי. אם אתה יכול לעשות זאת, רוב האנשים יישארו באתר מספיק זמן, מה שיגיד לגוגל שהאתר שלך רלוונטי מבחינה מקומית.

שימו לב רוב האתרים מחוברים היום לכלי של גוגל אנליטקס ולכן ישנה היכולת לבצע זמני ממוצע בכול נישה בין מתחרים במידה ותנצחו בחוויה אין שום סיבה שלא תיהיו מדורגים טוב יותר מן המתחרים שלכם!

גיל הדומיין שלכם

גיל הדומיין הוא פרמטר מאוד חשוב, ככול שגיל הדומיין מבוגר יותר והינו מראה עקביות רבת שנים הינו מראה שהוא שחקן וותיק שעומד לאורך הזמן לכן לא משנה כמעט מה נבצע כאשר שני האתרים עומדים בשווה בהמון תחומים , האתר הוותיק ינצח יותר.

3 דרכים ליצירת אמון לשם הדומיין שלכם

 

    1. סבלנות היא שם המשחק- גוגל לא מאמין באתר תוך יום אחד שעלה לאוויר ואפילו גוגל לא ממהר לסרוק את האתר כאשר הוא חדש! אחת הדרכים המומלצת ביותר ובקשת אינדקוס מהיר הוא הכלי של גוגל Google Search Console וזה יתן לגוגל פוש לסרוק את האתר , אך זה לא קורה בדרך כלל באופן מיידי.

    1. הבן את הגולשים- חלק גדול משיווק אורגני במנוע החיפוש של גוגל הוא להבין מה הגולש בתחום שלך מחפש, האם הוא מחפש מדריך? תרשום דף הדרכה! האם הוא מחפש שירות דיגטאלי? תיצור דף עם שירות דיגטאלי וכך הלאה אפילו בעולם נותני השירות מחפש נותן שירות? תתן לו את הדרך הקלה ביותר לקבל שירות איכותי! אם לא תבצע את זה הגולש יבין שהאתר שלך לא מספק את הפתרון ויעזוב במהרה

    1. תן פתרון מיידי- חובה לתת לגולש במיידיות מה שהוא רוצה תראה פה בכתבה לדוגמא ישר יש מענה מה זה קידום אורגני? זה משך אותך להגיע עד לכאן בגלל המדריך וזמן השהייה שלך בעצם תורם לדירוג שלי (זאת העבודה שנדרשת גם אצלך)

איך קישורים חיצוניים תורמים לקידום אורגני?

היום ישנה חשיבות שונה מבעבר לקישורים חיצונים מכיוון שגוגל עשו המון עדכונים בשנים האחרונות! אך דעתי המוצקה היא קישורים הם עדין מאוד מאוד חשובים! ויש דרך לבחור את הקישורים הנכונים על מנת לעקוף את המתחרים שלכם!

בעיה נפוצה בעולם קידום האתרים , שלא יודעים לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח שהעסק ישאר בתוצאות החיפוש הגבוהות! החכמה היא להשאר בטופ , הרי כולם יודעים להצליח לא? השאלה היא כמה זמן הם מצליחים להשאר בפסגת הצלחה, תחשוב על זה רגע מהכרות שלכם עם העולם, אותו דבר בתוצואת אורגניות כול מיני טריקים של קידום שחור בפרק זמן קצר וקישורים יעבוד אך בפרק זמן ארוך האתר שלכם פשוט יחשב כספאמי.

הפרמטרים החשובים ביותר בבנית פרופיל קישורים חיצוני לקידום האתר בגוגל

איכות הקישורים

איכות הקישורים זהו פרמטר מאוד חשוב,נכון שחשוב גם להשקיע בתוכן ואיכות חווית המשתמש, אבל כאשר מדברים על קישורים הכול נוגע לאיכות ולא לכמות! בניית פרופיל קישורים מאתרים בעלי סמכות גבוהה כמו שדיברנו מקודם נותן לך ערך מוצק לנישה שלך.

לא לחשוב על כמות קישורים! זהו דבר נוראי לקידום אורגני והנה מספר סיבות

מנוע החיפוש של גוגל מתעלם מרוב הקישורים שהם באיכות נמוכה/ספאמים לדוגמא מאתר שמוחזקים על ידי מקדמי אתרים ואין להם באמת כניסות אורגניות ומקשרים להמון אתרים קישורים חיצונים זהו נראה קישור ספאמי ולכן המנוע חיפוש עשוי להתעלם. קישור מאתרים של נישה אחרת אינם קשורים מבחינת תוכן לאתר שלך ולכן אין כול נקודת זכות לקישור.

דבר חשוב נוסף הוא גיוון פרופיל הקישורים , זאת אומרת עם מדומין מסויים קיבלת קישור 1 אין שום יתרון לקבלת קישור נוסף אלא ההפך הוא נכון יש יתרון לקבל מאתר אחר קישור וזה יגביר את איכות הקישורים החיצונים! יש לציין שקישורים חיצונים חשובים יותר מקישורים פניימים!

אנקור(טקסט עם קישור)

טקסט עוגן

זה בעצם הטקסט שמכניסים אליו קישור. זה נראה כמו טקסט רגיל בדף רק הוא מובדל על ידי הדגשה. המטרה בקישורים שנכנסים לאתר שלכם הוא לגוון את האנקור לפי מילות מפתח רבות ככול האפשר על מנת לבצע הקשר בין הקישור לטקסט.

פעולה נכונה של אנקור עוזרת לגוגל להבין שאתר מפנה אליך קישור לאן הוא נכנס אם האתר שלך עוסק בעריכת בדין אז ישנה עדיפות שהטקסט העוגן כאמור אנקור יהיה חלק ממילות המפתח של עורכי דין ולא לחץ כן למעבר לאתר או כול ביטוי שאינו קשור.

כמות הקישורים

בסוף מנוע החיפוש של גוגל עובד במספרים ! כמובן שכמות הקישורים חשובה, אך חשוב שתשחקו עם קישורים איכותים בזמן רציף וכך תצברו כוח מאסיבי.

מבחינת דירוג של סמכות גבוהה בדרך כלל האתר עם הקישורים הטובים והרבים ככול הניתן יהיה עם יתרון ויקבל את האפשרות להתברג בתוצאות טובות יותר.

על מנת לבדוק אמינות למותג יש לבנות פרופיל קישורים חזקים לשם המותג שלך ויקשרו לדף הבית,אך יש לשים לב שרוב הקישורים הטבעיים יהיו לנושאים שעליהם הדפים שלך רשומים.

מה שחשוב הוא לבנות פרופיל קישורים מוצק לדפים עם נושאים עם פרופיל מילות מפתח רחב ככול הניתן עם כמות חיפושים קשה!

איך משפרים פרופיל קישורים לאתר שלכם?

כך תקבל את מיץ הלינקים הטוב ביותר (link juice) מהקישורים שאתה משיג לאתר שלך!

 

    1. התמדה לאורך זמן- אין יכולת לקצר באמת את הזמנים לשיפור דירוג האתר, יש צורך לבנות תוכנית פעולה מסודרת ! ביצוע באופן התמדתי התקשרות עם קולגות בתחום על מנת לספק אחד לשני את הקישורים הרלוונטים ולחפש הזדמנויות עסקיות שיעזרו לך להזניק את האתר . תמצא את האתרים האלו וצור עימם קשר לשיתוף פעולה!

    1. קישורים רעים- למנוע החיפוש של גוגל יש כלי חזק שנקרא Disavow שמאפשר לכם להסיר קישור ספאם לאתר שלכם. קישורי ספאם שיכולים לפגוע בדירוג שלכם! חשוב להבין שלא כול קישור הוא ספאמי ויש לעשות זאת נכון ולא להרבות להשתמש בכלי אלא אך ורק במקרים שיש קישורים לא רלוונטים או שקושרו בטעות מתחום אחר לתחום שלך.

    1. קישורים פניימים- קישורים פנימים חשובים מאוד לקידום אורגני. קישורים חיצונים יוצרים רלוונטיות לאתר/עמוד שלך אך קישורים פניימים מדגישים את היכולת לקשר בין נושא לתתי נושאים והכול באתר אחד שנותן פתרון רוחבי לאותה בעיה שהגולש חיפש!

 

קידום רשתות חברתיות

אתר שמקושר לחשבונות ברשתות חברתיות יכול לקבל ציון גבוהה יותר!

בעצם רשתות חברתיות מראות שיש ענין בעסק שלך מלבד חיפושים במנוע החיפוש של גוגל.

יצירת מעורבות ברשתות חברתיות מניעה תנועה לאתר מחוץ למנוע החיפוש וגוגל מבין בעצם שיש לך יחסי ציבור חזקים וכמובן מעורבות חברתית עם גולשים באינטרנט מלבד לתוצאות החיפוש.

פרמטרים לקידום האתר בעזרת רשתות חברתיות

כמות שיתופים גבוהה

קידום אתרים אורגני ושיווק ברשתות חברתיות מתבצע בסנכרון מדהים מכיוון שהמטרה המשותפת היא לומר לגוגל עד כמה העסק שלך גדול ומדובר גם מחוץ לאינטרנט. אם ברשתות החברתיות יש שיח שיתופים ואינטראקציה עם המותג שלך , סימן שהינך עסק רציני וסמכותי . אז בעיקרון מה זה אומר לגוגל?

דבר זה אומר לגוגל שגולשים מרוצים מהתוכן שלך ברשתות החברתיות כך שגם במנוע החיפוש יכולים להנות מכך.

כך תגדיל את כמות השיתופים ברשתות החברתיות

 

    1. תוכן- הזנה של תוכן בתצורה האיכותית והטובה ביותר שנותנת ערך מוסף , גורמת לביצוע שיתופים. בעצם שנותנים ערך במאמר בפוסט או סרטון אנשים משתפים כדי לחלוק את המידע . לכן ברשתות חברתיות חשוב לבצע סרטוני ערך ופחות סרטוני מכירה על מנת לקבל את הטראפיק בתור התחלה.

    1. התמדה– התמדה זה הדבר הקשה ביותר בהתחלה גם בקידום אורגני וגם בקידום ברשתות חברתיות . אם תיצור פוסט או רילס פעם בשנה , אתה פשוט לא רלוונטי . האלגורתומים של הרשתות החברתיות מחפשות התמדה בדיוק כמו מנוע החיפוש של גוגל . אז ככול שתתמיד יותר בהעלאת תוכן באופן התמדתי ורציף האלגורתימים של הרשתות ישתפו אותך יותר מה שיוביל ליותר שיתוף חברתי.

    1. פשטות זה שם המשחק- יש כיום תוספים ברשתות החברתיות שנותנות מענה פשוט יותר וממשק קל יותר לגולש לשתף את התוכן שלך ! בצע סקירה על כך ועשה שינוים במבנה הפוסטים שלך על מנת ליצור נוחות וקלות שימוש!

Google E-A-T

גוגל רושמת כהנחיה שאתר איכותי צריך להיות ברמה מאוד גבוהה בתחומים הבאים:

 

    1. מומחיות – Expertise

    1. סמכותיות – Authoritativeness

    1. אמינות – Trustworthiness

 

5 דרכים לשיפור ה E-A-T שלכם

ספר לגולשים עליך

כול 3 הנקודות המרכזיות של E-A-T מראות שגוגל רוצה לדעת מי האדם מאחורי האתר מאחורי התוכן . אז אם עדין אין לך דף אודות ודף שמתאר את החברה שלך גש מייד ובצע זאת

יצירת תוכן של מומחים בלבד

כחלק מקידום אורגני , לא חשוב לרשום טקסט רק לקידום אורגני עם מילות מפתח , אלא תוכן של אדם שמומחה בנישה שלו ויודע להסביר ולענין את הגולשים בצורה חד משמעית.

לדוגמא במקום להעסיק קופרייטרים בתחום של עורך דין תוכל לדבר למאמר של עורך דין אורח אצלך באתר יהיה הרבה יותר איכותי כלפי הגולשים ויענין אותם יותר מסתם מילות מפתח.

מאמרים כאלו הם דרך פשוטה לבסס מומחיות,סמכות וכמובן אמינות שלך לעומת המתחרים!

תוכן ברור

לרשום תוכן שברור למילת מפתח לכוונה שאותו גולש חיפש לה פיתרון. תצמיד הסבר ופיתרון כבר בתחילת הדף ואחר כך תתמקד במידע נוסף וכללי יותר.

זה יעזור לך להשאיר את הגולש יותר זמן באתר בגלל הפתרון המיידי ישפר את חווית המשתמש ויעזור לך עם הדירוג

עדכן את האתר באופן קבוע

היום בעולם תחרותי כולם רושמים כול הזמן תוכן, לכן מאגר הDATA היום ענקי ועצום ברשת . עדכן באופן קבוע טקטים ומאמרים חדשים באתר וכמובן אל תשכח לעדכן דפים קיימים!

עדכן נתונים סטטיסטיים, שיטות עבודה חדשות אפילו מחקרים שנעשו בתחום

חשוב גם לבדוק קישורים שבורים לאותו נושא כחלק משמירה על עדכון!

נתונים ממקורות סמכותיים ברשת

אם רוצים להראות כמומחים , חייב לקבל אך ורק נתונים מהימנים!

תשתמשו במקורות מאתרים ממשלתים על נתונים סטטיסטים,אתרי מחקר, אוניברסיטאות וכמובן גם חדשות.

כך תראה שהנתונים באתר שלך נלקח כעוגן מאתרים סמכותים , יתן לך להראות כמומחה ,אמין וסמכותי

עדכוני האלגוריתום של מנוע החיפוש של גוגל

עדכון של גוגל נעשה על סמך יום יומי. בעצם אלגוריתם זה איך לחשב ולדרג את האתרים במקרה של גוגל על סמך פתרון לשאילותות וחיפושים במנוע של גוגל.

כדי להבין טוב יותר את העדכונים האחרונים אני ממליץ בחום רב להכנס לMOZ ולראות את הההיסטוריה של גוגל.

למרות שככל הנראה בזמן שאתם קוראים את המדריך שלי , גוגל מבצעת עדכונים כן,כן גם עכשיו .

לכן , מחובתכם לבצע התמדה ממשית בפעולות הקידום האורגני,להמשיך לצבור מילות מפתח רבות, לבצע אופטמזציה מתמדת של דפים קיימים וליצור חדשים בעלי תוכן איכותי.

ביצוע קשרים עסקים עם קולגות והעברת מאמרי אורח בין שותפים עסקים

אל תתעסקו עם עדכוני האלגורתימים יותר מדי,

פשוט תמשיכו לשמור על חווית משתמש חדשנית ועדכנית , וכמובן תוכן שהוא הטוב ביותר כפתרון לגולש ואני חושב שגם כמה קישורים לא יזיקו!

 

שאלות נפוצות

כמה זמן לוקח ל-SEO לעבוד?

קידום אתרים אינו מסלול מהיר להצלחה. זה מעולם לא היה ולא יהיה. אתה צריך שתהיה לך תוכנית ארוכת טווח בכל הנוגע לקידום אתרים כי זה יכול לקחת בין שישה חודשים לשנה לדירוג עבור רוב מילות המפתח.

מהו הגורם החשוב ביותר בשיווק SEO?

אין גורם אחד שהכי חשוב כי כולם חשובים. אבל, אם הייתי צריך לבחור משהו שאתה צריך להתמקד בו, זה יהיה לספק מידע איכותי לאנשים. אתה יכול להחזיק את כל חלקי ה-SEO במקום, אבל אם התוכן שלך לא טוב, זה לא משנה כי אנשים לא יתעניינו בך.

איך אוכל לדרג מהר יותר בגוגל?

הדרך הטובה ביותר לדרג היא במאמץ עקבי באופן קבוע. אם אתה רוצה לזכות בו, תרצה לבנות בהתמדה קישורים לאתר שלך, ליצור תוכן חדש ולעדכן תוכן קודם. ביצוע זה יום אחר יום יניב את התוצאות הרצויות. אפילו שקול להשתמש בדוח מנתח SEO כדי לוודא שאתה בדרך להשגת יעדי הדירוג שלך.

האם אני יכול לדרג אתר ללא SEO?

כמובן, יש מצבים שבהם לאנשים יש מזל, אבל סביר להניח שזה בגלל שהם מספקים משהו שהרבה אנשים לא. אנשים רבים מתחרים באותו תחום, וזה המקום שבו ה-SEO הטוב ביותר יכול לנצח. שיווק שותפים הוא דוגמה מצוינת לכך. ישנם מיליון אתרים המתמקדים במוצרי ספורט לשיווק שותפים. התחרות בתחום הזה דורשת הבנה מוצקה של שיווק SEO.

כמה עולה SEO?

העלות של SEO תלויה. אתה יכול להזמין איש מקצוע שיטפל בזה עבורך, או שאתה יכול לעשות הכל בעצמך. לעשות זאת בעצמך ייקח הרבה יותר זמן, ותצטרך לקחת בחשבון את עקומת הלמידה. עם זאת, לרוב, אתה יכול לעשות את זה כמעט בחינם אם אתה עושה הכל בעצמך – זה פשוט עולה לך זמן.

 

 

 

 

 

 

 

 
Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.