עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

10 טיפים לבניית אתר תדמית מצליח

בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל

נושאים פופולריים

10 טיפים לבניית אתר תדמית מצליח

תוכן עניינים

תוכן עניינים

בניית אתר עשויה להיראות כמו משימה מרתיעה בהתחלה, אבל ברגע שאתה מפרק אותה לשלבים ניתנים לניהול, היא הופכת להרבה יותר ברת השגה.

הצעד הראשון הוא להגדיר בבירור את מטרת האתר שלך. הבהירות לגבי מה שאתה רוצה שהאתר שלך ישיג יקבע הרבה מההחלטות הבאות שלך.

לאחר מכן, תצטרך להחליט על הפלטפורמה שבה אתה רוצה להשתמש ביצירת האתר שלך. כיום, מספר פלטפורמות מציעות תבניות וכלים כדי להקל על בניית אתרים לכולם.

שלב חיוני נוסף הוא רישום דומיין. זה צריך לשקף את אופי השירותים שלך, כמו גם להיות קל לזכור ולכתוב.

לאחר שתקבעו את אלה, תצטרכו לסדר את האירוח שלכם, לעצב את האתר שלכם, להעלות את התמונות שלכם, ליצור את התוכן שלכם ולבסוף לבדוק את האתר שלכם.

טבלה המפורטת עם השלבים הללו יכולה להיות שימושית לעיון מתמשך.

צעדים הֶסבֵּר
הגדר את המטרה מה אתה רוצה שהאתר שלך ישיג?
בחר פלטפורמה החלט על הפלטפורמה ליצירת האתר שלך.
רישום דומיין בחר דומיין שמשקף את השירותים שלך וקל לזכור אותו.
מיון אירוח בחר את ספק האחסון המתאים לאתר שלך.
עצב את האתר שלך תכנן ועצב את האתר שלך תוך התחשבות בחוויית המשתמש.
העלה תמונות התחל להעלות את התמונות הרלוונטיות לשירות שלך.
צור תוכן כתוב תוכן משכנע שיתאים לתמונות שלך.
בדוק את האתר שלך בדוק את האתר שלך אם יש תקלות לפני שהוא עולה לאוויר.

צעד אחר צעד, אתה תתקרב ליצירת אתר פונקציונלי ומרתק.

כיצד אוכל לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר לבניית אתר תדמית?

בחירת פלטפורמה לבניית אתר תדמית היא שלב קריטי אבל זה לא חייב להיות מכריע. זכור את היקף האתר שלך.

אם אתה מתכנן אתר אינטרנט כבד מבוסס תוכן או מסחר אלקטרוני, וורדפרס יכולה להיות פלטפורמת הבחירה שלך מכיוון שהיא מספקת פונקציונליות מתקדמות. זה גם אידיאלי עבור SEO.

אבל אם אתה רוצה ממשק פשוט של גרירה ושחרור, פלטפורמות כמו Wix או Squarespace הן חלופות מצוינות. הם מציעים קלות ומהירות עיצוב עם תבניות יפות, אבל אולי לא מציעים את ההתאמה האישית הנרחבת ש-WordPress עושה.

כדי לבחור פלטפורמה, חשוב לקחת בחשבון גם את התמחור, את הגמישות של הפלטפורמה לצמיחה עתידית, את תמיכת הלקוחות של הפלטפורמה ואת הצרכים הספציפיים של האתר שלך.

להלן טבלת השוואה מהירה שתעזור לך להחליט.

פלטפורמה קלות שימוש התאמה אישית תמחור שירות לקוחות
וורדפרס בינוני נרחב חינם להתחלה, עלות האירוח משתנה משאבים מקוונים נרחבים
Wix קל מתון החל מ-₪45 לחודש 24/7
Squarespace קל מתון החל מ-$14 לחודש 24/7

בסופו של דבר, אין תשובה חד משמעית לפלטפורמה הטובה ביותר לשימוש בעת בניית אתר אינטרנט. זה תלוי בסופו של דבר בצרכים, בידע ובתקציב שלך. איוש על אלה יעזור לך לצמצם את הבחירה שלך, ומשם, זה רק עניין של העדפה אישית!

 מהי הדרך הטובה ביותר ליצירת תוכן לאתר תדמית?

התוכן של האתר שלך הוא קריטי לא פחות מהעיצוב שלו. התוכן הנכון יכול לעזור להגביר את הערך של שירותי התמונות שאתה מספק או מציגים.

התחל במחקר מילות מפתח. זהה מילות מפתח רלוונטיות לשירותים שלך שמשתמשים עשויים להזין במנועי החיפוש. על ידי הכללת אלה בתוכן שלך, אתה מגדיל את הסיכויים שלך להימצא.

לאחר מכן, הגדר את הקול והטון שלך. דיבור עקבי בכל האתר יכול להביא היכרות למבקרים שלך ולגרום להם להרגיש מחוברים יותר למותג שלך.

כמו כן, שקול את המבנה והפריסה של התוכן שלך. קבץ נתונים קשורים יחד ופרק אותם למקטעים קלים לקריאה. שימוש בכותרות, רשימות תבליטים ותמונות עוזר להפוך תוכן ארוך לעיכול יותר.

זכור להפוך את התוכן שלך לניתן לשיתוף. כלול לחצני שיתוף חברתי בדפי האינטרנט שלך. זה מאפשר למבקרים שלך לשתף את התוכן שלך ללא מאמץ ומגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלך.

זכור לשמור על התוכן שלך טרי. עדכון קבוע של התוכן שלך בחומר רלוונטי ורענן מבטיח שהאתר שלך יישאר פעיל ומעודכן.

יתר על כן, כלול קריאות לפעולה (CTAs). CTAs נפוצים הם "בקש הצעת מחיר", "צור קשר" או "הירשם כמנוי". CTAs מעניקים למבקרים את הצעדים הבאים ברורים ויכולים להגדיל משמעותית את ההמרות.

יתר על כן, הגהה את התוכן שלך. ודא שהוא נקי משגיאות דקדוק ושגיאות כתיב שעלולות לפגוע במוניטין של המותג שלך.

לבסוף, בצע אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש. השתמש בטקטיקות SEO כגון שימוש במטא תגיות, הגדרת קישורים פנימיים ושמירה על צפיפות מילות מפתח טובה.

כדי לשרטט,

– התחל עם מחקר מילות מפתח
– הגדר את הקול והטון שלך
– הפוך את התוכן שלך למובן
– הפוך את התוכן שלך לניתן לשיתוף
– שמור על התוכן שלך טרי
– כלול CTAs
– הגהה את התוכן שלך
– בצע אופטימיזציה של התוכן שלך למנועי חיפוש

כיצד אוכל לבצע אופטימיזציה של התמונות שלי באתר לשימוש מהיר יותר?

אופטימיזציה לאתר היא יותר מסתם התוכן שלך – גם לתמונות שלך יש תפקיד חיוני. התחל עם דחיסת התמונות שלך לצריכת אינטרנט. כלים כמו Adobe Photoshop, tinyjpg.com ו-compressjpg.com יכולים להקטין את גודל התמונות שלך מבלי להתפשר הרבה על האיכות.

לאחר מכן, השתמש בפורמט התמונה הנכון. JPEG מתאים לרוב תמונות האינטרנט אך שקול PNG כאשר אתה צריך רקע שקוף.

כמו כן, שקול להוסיף טקסט 'alt' לתמונות שלך. מלבד היותם דרישת נגישות, טקסטים אלטרנטיביים הם גם הזדמנות עבורך למקם את מילות המפתח שלך ולהימצא בתוצאות התמונות של מנוע החיפוש.

יתר על כן, נצל את היתרונות של ספרייט CSS כדי להוריד את מספר בקשות ה-HTTP על ידי שילוב תמונות הרקע שלך לתמונה אחת גדולה. על ידי כך, אתה יכול לטעון מספר תמונות בבקשה אחת בלבד.

לבסוף, השתמש ברשת להעברת תוכן (CDN). CDNs יכולים לעזור להפחית את זמן הטעינה של משאבים על ידי הגשת התמונות שלך מהשרת הקרוב ביותר למבקר שלך.

בעצם,

– דחוס קבצי תמונה
– השתמש בפורמט התמונה הנכון
– הוסף טקסט חלופי לתמונות
– השתמש ב-CSS sprites לתמונות רקע
– השתמש ב-CDN לזמני טעינה מהירים יותר

 האם אני יכול לבנות אתר תדמית בעצמי או שצריך מומחה לבניית אתרים?

אם לבנות אתר בעצמך או לשכור איש מקצוע תלוי במידה רבה בזמן שלך, רמת המיומנות הטכנית, התקציב ומורכבות האתר שאתה רוצה לבנות.

אם יש לך זמן פנוי, מוכן ללמוד, יש לך תקציב קטן וצריך אתר פשוט, אז בניית אתר עשה זאת בעצמך יכולה להיות משימה מספקת. כיום, פלטפורמות כמו Wix, Squarespace ו-WordPress מאפשרות לאנשים ליצור אתרים יפים ופונקציונליים בעצמם. הם מציעים תבניות שונות שמשתמשים יכולים לבחור ולהתאים אישית לפי טעמם.

עם זאת, אם אתה קצר בזמן, יש לך צרכי אתר מורכבים, יש לך תקציב גדול יותר, ואתה רוצה עיצוב מותאם אישית מלא, אז שכירת מומחה לבניית אתרים עשויה להיות הדרך הטובה ביותר ללכת. למפתחי אתרים מקצועיים יש את הכישורים והידע להתאמה אישית נרחבת יותר והם יכולים להבטיח שהאתר שלך נבנה בצורה יעילה מההתחלה.

לכן, ההחלטה באמת תלויה בכם ומה אתם מוצאים הכי מתאים לצרכים ולמצב שלכם לצמיחת העסק.

כיצד אוכל לשווק את תדמית ולבצע אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש?

שיווק האתר שלך הוא חיוני להגדלת התנועה ולהרחבת טווח ההגעה שלך. התחל באופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים. זה כרוך באופטימיזציה של מילות מפתח, עיצוב ידידותי למשתמש ויצירת תוכן איכותי ורלוונטי. זה גם כרוך בהגדרת המטא כותרת, מטא תיאור וכתובות אתרים בצורה ידידותית לקידום אתרים.

לאחר מכן, צור נוכחות בפלטפורמות המדיה החברתית הרלוונטית. צור פרופילים וצור קשר עם הקהל הפוטנציאלי שלך. זכור לקשר חזרה לאתר שלך בפרופילים ובפוסטים שלך במדיה החברתית.

אתה יכול גם להשתמש בשיווק בדוא"ל. בנו רשימת דוא"ל ושלחו ניוזלטרים כדי ליצור קשר עם הקהל שלכם ולעדכן אותם לגבי תוכן, שירותים או מבצעים חדשים באתר האינטרנט שלכם.

אסטרטגיה יעילה נוספת היא לפרסם אורח באתרים או בלוגים אחרים הקשורים לתחום השירות שלך. זה מספק קישורים נכנסים לאתר שלך, מגדיל את הסמכות שלו ועלול להוביל יותר תנועה.

לבסוף, שקול להשתמש בפרסום בתשלום. Google Ads, מודעות במדיה חברתית ופוסטים ממומנים יכולים לעזור להגביר את החשיפה ולהוביל יותר תנועה לאתר שלך.

לסיכום,

– בצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים
– יצירת נוכחות ברשתות חברתיות
– השתמש בשיווק בדוא"ל
– פוסט אורח באתרים או בלוגים אחרים
– שקול להשתמש בפרסום בתשלום

כמה יעלה לבנות אתר תדמיתי?

העלות לבניית אתר תדמית משתנה. מספר גורמים תורמים לסכום הסופי. אלה כוללים רישום דומיין, אירוח, הפלטפורמה שתבחר לבניית האתר שלך, המורכבות של האתר שלך, בין אם אתה עושה DIY או שוכר איש מקצוע, ועלות השיווק והתחזוקה.

רישום דומיין נע לרוב בין ₪35 ל₪200 לשנה. אירוח יכול להתחיל מ-₪10לחודש עבור אירוח משותף ועד למעלה מ-₪400 עבור אירוח ייעודי. עלות הפלטפורמה תהיה שונה מאוד גם כן, כאשר פלטפורמות עשה זאת בעצמך החל מכ-40 ש״ח לחודש, בעוד שכירת מפתח אתרים מקצועי יכולה להעלות את המחיר.

לפיכך, בשל גורמים רבים אלה, העלות לבניית אתר יכולה לנוע בין כמה מאות לכמה אלפי דולרים. לכן, חיוני לזהות את הצרכים ואת סדרי העדיפויות שלך ולתכנן את התקציב שלך בהתאם.

 כיצד אוכל לתחזק ולעדכן את אתר התדמית שלי?

תחזוקה ועדכון של האתר שלך חיוניים כדי לשמור עליו פונקציונלי, מרתק ורלוונטי. בדוק באופן קבוע את האתר שלך עבור קישורים שבורים ותקן אותם. עדכן את עיצוב האתר שלך מעת לעת כדי להתעדכן במגמות העיצוב ולשמור אותו עדכני.

בנוסף, גבה באופן קבוע את האתר שלך. זה מבטיח שאם משהו משתבש, יש לך גרסה שמורה לחזור אליה.

הקפד לחדש את הדומיין ותוכנית האירוח שלך. עקוב אחר תאריכי התפוגה הללו כדי להבטיח שהאתר שלך יישאר פעיל.

יתרה מכך, שקול לעקוב אחר סטטיסטיקות האתר שלך באמצעות כלים כמו Google Analytics. הם מספקים תובנות לגבי אילו חלקים באתר פועלים היטב ואילו תחומים עשויים לדרוש שיפור.

והכי חשוב, עדכן את התוכן שלך באופן קבוע ושמור אותו טרי. עדכוני תוכן שוטפים לא רק שומרים על מעורבות המשתמשים שלך אלא גם עוזרים לשפר את דירוג SEO.

אז בקיצור,

– בדוק באופן קבוע קישורים שבורים ותקן אותם
– עדכן את עיצוב האתר שלך מעת לעת
– גבה באופן קבוע את האתר שלך
– חדש את הדומיין ותוכנית האירוח שלך
– עקוב אחר סטטיסטיקות האתר שלך
– עדכן תוכן באופן קבוע

אילו סוגיות משפטיות עלי לקחת בחשבון בעת בניית אתר תדמית אינטרנט?

בניית אתר כוללת מספר שיקולים משפטיים. התחל בכך שתוודא שהאתר שלך תואם נגישות לפי, חוק הנגישות הישראלי,החוק מחייב אתרים להיות נגישים לכולם, כולל אנשים עם מוגבלויות.

לאחר מכן, ודא שיש לך את הזכות להשתמש בתמונות ובתוכן שאתה מכניס לאתר שלך. היזהר מחוקי זכויות יוצרים. כאשר יש ספק, תמיד בקשו רשות או השתמשו בתמונות ללא תמלוגים.

אתרי אינטרנט מחויבים ליידע את המשתמשים על איסוף ושימוש בנתונים שלהם. ניתן לעשות זאת על ידי הכללת מדיניות פרטיות באתר האינטרנט שלך.

אם האתר שלך משתמש בקובצי Cookie, מדיניות קובצי Cookie ובאנר הסכמה ל-Cookie הם חובה ברוב מדינות העולם.

לבסוף, אם השירותים שלך כוללים עסקאות מקוונות, הקפד לציית לחוקי המסחר האלקטרוני. זה כולל ציון התנאים וההגבלות, מדיניות ההחזרות וההחזרים שלך.

לסיכום,

– הפוך את האתר שלך לתואם לחוק הנגישות
– היזהרו מחוקי זכויות יוצרים
– כלול מדיניות פרטיות
– כלול מדיניות קובצי Cookie והסכמה
– לעמוד בחוקי המסחר האלקטרוני

 כיצד אוכל למדוד את הצלחת האתר שלי?

מדידת הצלחת האתר שלך חיונית כדי להבין מה עובד ומה לא. זה יכול לספק לך תובנות כיצד לשפר עוד יותר את האתר שלך.

התחל בהצבת יעדים ברורים ומדידים. בין אם זה הגדלת תעבורת האתר, הגדלת רשימת הדוא"ל, הגברת המכירות המקוונות או שיפור שיעור היציאה מדף הכניסה, יעדים מוגדרים יכולים לעזור לעקוב אחר ההתקדמות שלך.

לאחר מכן, נצל את היתרונות של ניתוח אינטרנט. כלים כמו Google Analytics יכולים לספק שפע של מידע כגון תנועת האתר שלך, משך ההפעלה, שיעור היציאה מדף הכניסה ועוד.

אם אתה מפעיל אתר מסחר אלקטרוני, עקוב אחר שיעור ההמרות שלך. זהו אחוז המבקרים שמבצעים רכישה מהאתר שלך. שיעור המרה נמוך עשוי להצדיק שיפורים באתר שלך.

יתר על כן, עקוב אחר דירוג ה-SEO שלך. כלים כגון Google Search Console יכולים לספק לך תובנות לגבי ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש.

בדיקת משוב וסקירות של לקוחות יכולה גם להצביע על ביצועי האתר שלך והצעות לשיפור.

לבסוף, עקוב אחר מהירות הטעינה של האתר שלך. למהירות האתר יש השפעה גדולה על חווית המשתמש. כלים כמו Google PageSpeed Insights יכולים לעזור לך בכך.

בקיצור,

– הגדר יעדים ברורים ומדידים
– השתמש בניתוח אינטרנט
– עקוב אחר שיעורי המרה
– מעקב אחר דירוג SEO
– בדוק משוב וסקירות של לקוחות
– עקוב אחר מהירות האתר שלך

 

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.