Picture of עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

עדכון בגוגל משנה ב90% את צורת קידום אתרי אדריכלים

קידום אתרי אדריכלים
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

עדכון בגוגל משנה ב90% את צורת קידום אתרי אדריכלים

קידום אתרי אדריכלים

תוכן עניינים

תוכן עניינים

כאדריכל, כדאי לך לשקול מספר אסטרטגיות קידום אתר שיכולות לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את זיהוי המותג שלך ברשת החיפוש של גוגל. כאחד המקצוענים המובילים בתחום, יתרונך היחיד הוא הידע המומחית שלך והיכולת ליצור עיצובים ייחודיים ואיכותיים. לכן חשוב לבנות לך זהות מותג וכמובן גם בניית אתר לעסק וביצוע עבודת קידום אתרים חזקה לקבלת תנועה רלוונטית לעסק שלך!

 

מה זה עדכון YMYL ואיך הוא משפיע על קידום אתרי אדריכלים?

YMYL הוא ראשי תיבות של "Your Money or Your Life", שבתרגום לעברית אומר "הכסף שלך או החיים שלך". גוגל משתמש במונח זה כדי לתאר את התחום הרחב של דפים ברשת המתמודדים עם תוכן קריטי לחייהם של המשתמשים. לדוגמה, דפים הקשורים לבריאות, פיננסים, בעלי חיים ומזון נחשבים לדפים מסוג YMYL.

העדכון של גוגל

בשנת 2018, גוגל ביצעה עדכון משמעותי באלגוריתם החיפוש שלה, הכרוך בתחום YMYL. המטרה הייתה לשפר את תוצאות החיפוש בנוגע לתוכן הרגיש והקריטי לחיי המשתמשים. עם עדכון זה, גוגל מבקשת להבטיח כי תוכן מהימיל הוא מהימן, אמין ואיכותי, וייעוץ כהלכה עקרונית במגוון תחומים.

השפעת העדכון על עולם ה-SEO

עדכון YMYL של גוגל הביא לשיפור בסינוני החיפוש שלה, במיוחד בתחום התוכן הרגיש. מאז העדכון, גוגל נותנת יותר דגש על אמינות המקורות והמחברים של התוכן. בנוסף, נדרש רמה גבוהה יותר של איכות ומהימנות בתוכן הקשור לתחומים המוגדרים כ-YMYL.

על מנת להתאים את התוכן שלנו לעדכון זה ולשפר את מיקומינו בתוצאות החיפוש, ישנם מספר נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון:

טיפים ליצירת תוכן מותאם ל-YMYL לקידום אתרי אדריכלים

1. אמינות המקורות

חשוב לוודא כי המידע שאנו מספקים בתוכן הוא מאמין ומתבסס על מקורות אמינים. יש לנו עלינו להבטיח כי המידע המועבר הוא מאמין ועדכני.

2. חקיקה ודיוק

עלינו להקפיד על רמה גבוהה של חקיקה ודיוק בתוכן המתפרסם. אנו צריכים לוודא כי המידע שאנו מעבירים הוא ברור, מובנה ומדויק, ושאין בו מקום לטעויות או הבנות חסרות תוקף.

3. ייעוץ הלכה

אם אנו כותבים על תחום של הלכה או תחום אחר שדורש ייעוץ מקצועי, חשוב להדגיש כי התוכן הוא לחלוטין מידע מזהה ולא ייעוץ הלכה אישי. יש להתייחס לתחום זה בזהירות רבה ולמספק מידע רק ממקורות מוסמכים.

4. איכות גבוהה

חשוב להבטיח כי התוכן שלנו מספק איכות גבוהה ועונה על ציפיות הקוראים. כלומר, עלינו להציע תוכן מעניין, מועיל ומותאם לקהל היעד.

5. יכולת כתיבה

חשוב לשקול את רמת הכתיבה והשפה בה אנו כותבים את התוכן. יש לוודא כי הטקסט מובן ונושאי, וכי הקורא יכול להבין את המידע בקלות ובברור.

בסיכום, עדכון YMYL של גוגל מבקש להבטיח כי התוכן הקריטי והרגיש לחיי המשתמשים הוא אמין, מובנה וברור. עלינו לקחת בחשבון את הנקודות המפורטות וליצור תוכן מקצועי, איכותי ומותאם

בניית סמכות ותדמית לקידום אדריכלים בגוגל

אדריכלים צריכים ליצור עמוד פרוייקטים באתר שלהם ולשקף את עמוד זה ופוסטים משם לכלל האתר עצמו בשביל להראות קורות חיים ויכולות תכנון מתקדמות.

אתר של אדריכל נחשב מדורג גבוהה יותר ככול שנראה אמין יותר, ככול שיגביר את כמות הפרוייקטים ויהיה יותר עבודה של קישורים פניימים בין הדפים הרגילים לפרוייקטים גדולים עם עבודת קישורים חיצונית כך האדריכל יקבל סמכות גבווה יותר בתחום העיסוק שלו .

גם סרטונים תמונות והמלצות מלקוחות ישפרו את תדמית . עבודת קישורים יוצאת לדוגמא אדריכל שתכנן בניין מסוים לחברה מסוימת יוכל להשים קישור יוצא לאותו אתר של חברת הבנייה באותו פרוייקט ולייצור הקשר וסמכות בעיני גוגל.

 

כך תבנו דף אודות מנצח לקידום אתר בתחום אדריכלות

בדף אודות של אדריכלים, רישום המידע מהווה חלק חשוב בייחוד. המידע הוא מידע עיקרי שמספק מידע אישי ומקצועי על האדריכל והמשקיע את האתר.

כדי לרשום את המידע בדף האודות, ניתן לעקוב אחרי המדריך הבא:

  1. שם האדריכל: התחל את רישום המיע בכתיבת השם המלא של האדריכל. יש לרשום את השם הפרטי והשם המשפחה כך שיהיה ברור מי הוא האדריכל.
  2. תמונה אישית: אפשר להוסיף תמונה אישית של האדריכל. זה יכול לעזור ליצור קשר אישי ולהציג את הפנים של המקצוען.
  3. מידע אישי: כדי לתת מידע אישי נוסף, ניתן לכלול פרטים כמו התמחות, חוויית עבודה והשכלה. זה יכול להסביר את רקע המקצועי של האדריכל ולהראות את המומחיות שלו.
  4. תיאור העסק: ניתן לספק תיאור מקצר על העסק או הסטודיו של האדריכל. כאן ניתן להציג את מטרת העסק, את הגישה העיצובית ואת הפילוסופיה המקצועית.
  5. תיאור השירותים: ניתן לרשום את השירותים המקצועיים שהאדריכל מציע. זה יכול לכלול תכנון פנים, עיצוב חיצוני, תכנון נוף ועוד. ניתן לציין גם עירוב של שירותים מקצועיים נוספים כמו התיאום עם מתחם בנייה וספקים אחרים.
  6. פרויקטים מצליחים: ניתן לציין פרויקטים מובחרים שבהם האדריכל השתתף. כאן ניתן להציג תמונות ותיאורים קצרים של הפרויקטים על מנת להראות את רמת המקצועיות והיכולת של האדריכל.
  7. פרסים: אם האדריכל זכה בפרסים או הוזכר בתקשורת, ניתן לציין את זה בדף האודות. זה יכול להעניק מעמד נוסף ולהראות את ההצלחה המקצועית של האדריכל.

זהו דוגמה לרישום מידע בדף האודות של אדריכלים. יש לשמור על מידע מעודכן ומקצועי על מנת להציג את המומחיות והמקצועיות שלך וליצור קשר עם הקהל.

בניית דף צור קשר מנצח לשיפור יחס המרה לאדריכלים

בדף צור קשר של אדריכלים, רישום המידע הוא חשוב בייחוד כדי להקל על המבקרים ליצור איתך קשר ולתת להם אפשרויות שונות לתקשורת. הנה דרך לרשום מידע בדף צור קשר ולהוסיף אפשרויות התקשורת:

  1. פרטי התקשרות: התחל עם רישום פרטי התקשורת הבסיסיים, כמו מספר טלפון, כתובת דוא"ל וכתובת המשרד שלך. הקפד להציג את המידע בצורה ברורה וקלה לקריאה.
  2. קישורים לרשתות החברתיות: הוסף קישורים לחשבונות הרשתות החברתיות שלך, כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. זה יאפשר למבקרים לצפות בתיק העבודות שלך ולתקשר איתך בדרך נוספת.
  3. טופס השארת פרטים: מוסיף טופס השארת פרטים בדף הצור קשר. באמצעות הטופס, המבקרים יכולים להשאיר את הפרטים האישיים שלהם, כמו השם, מספר הטלפון והדוא"ל, והודעה. תפקידך כאדריכל הוא לטפח יכולת לתגובה מהירה ומקצועית לכל פנייה שתתקבל.
  4. וואסטאפ התקשרות: אפשר להוסיף אפשרות להתקשרות ישירה דרך יישום וואסטאפ . כך, המבקרים יוכלו ליצור עימך קשר בקלות ובמהירות באמצעות הודעות טקסט.
  5. כתובת המשרד: אם יש לך משרד פיזי, ניתן לכלול כתובת המשרד בדף הצור קשר. זה יכול לעזור למבקרים למצוא אותך בצורה פיזית לפגישות או תיאום פגישות באופן אישי.

באמצעות הרישום המתאים של המידע והאפשרויות השונות לתקשורת, תוכל לספק למבקרים שלך את הדרכים הנוספות לתקשורת ולהרחיב את הקשרים עם הקהל.

 

בניית מותג בעזרת רשתות חברתיות לקידום אתרי אדריכלים

כלים לקידום אורגני

בניית מותג בעזרת רשתות החברתיות היא כלי חשוב ויעיל לקידום אתרי אדריכלים והגברת הנוכחות המקוונת שלהם. רשתות החברתיות מציעות פלטפורמות חזקות לשיתוף תמונות, תיאורים ותכנים עשירים שיכולים להביא להצטיינות במערך התחרותי המתחרה בעולם האדריכלות. הנה מידע נוסף על בניית מותג בעזרת רשתות החברתיות:

  1. קביעת אסטרטגיה: כדי לבנות מותג ברשתות החברתיות, יש להתחיל בקביעת אסטרטגיה מוגדרת. עליך להגדיר את המטרות שלך, את הקהל היעד שברצונך להשיג ואת ההודעה שתרצה להעביר. תכנון האסטרטגיה יכול לכלול גם בחירת הרשתות החברתיות המתאימות ביותר עבורך.
  2. יצירת תוכן איכותי: בניית מותג ברשתות החברתיות מחייבת יצירת תוכן איכותי ומרתק. תכנים כמו תמונות מרהיבות של פרויקטים, סיפורים מאחורי הקלעים, טיפים ועצות, ופוסטים המתאימים לרעיונות העיצוביים והאדריכליים שלך יכולים לגרום לעוקבים להתעניין ולהתחבר למותג שלך.
  3. בניית קהל יעד: עליך לבנות קהל יעד ברשתות החברתיות על מנת להגיע לקהל המתאים ולהקנות עוקבים מעוניינים בתחום האדריכלות. ניתן לפרסם את התוכן שלך ולהשתמש בכלים כמו הפרסום ממומן, פרסום יעדים, ושיתוף פוסטים ותוכן של שותפים ושותפות פוטנציאליים.
  4. התנהלות ופעילות פרונטלית: כחלק מבניית מותג ברשתות החברתיות, עליך להיות פעיל ומקבל חלק בפעילות הרשתות החברתיות. ענה לתגובות, תגובות ושאילתות של העוקבים שלך, וכהן כשגרות ישירות עם הקהל. זה יכול לבנות אמון, תחושת אישיות והתחברות עם העוקבים שלך.
  5. מדידה וניתוח: לאחר בניית המותג דרך רשתות החברתיות, חשוב למדוד ולנתח את התוצאות. ניתוח הנתונים יעזור לך להבין את הפעילות המוצלחת ואת האזורים שיש לשפר. במעקב אחרי הנתונים, תוכל לקבוע את האסטרטגיה המתאימה ולשפר את תוצאות הקידום והנוכחות המקוונת שלך.

בניית מותג בעזרת רשתות החברתיות יכולה להיות כלי עוצמתי ויעיל בקידום אתרי אדריכלים. זכור לתכנן את האסטרטגיה שלך, ליצור תוכן איכותי ומרתק, לבנות קהל יעד ולנהל את הפעילות בצורה פרונטלית. עם מדידה וניתוח של התוצאות, תוכל להפוך את רשתות החברתיות לכלי עזר יעיל לבניית המותג שלך.

בניית מותג בעזרת הקמת בלוג עם הדרכה וסיפורי הצלחה

בניית מותג בעזרת הקמת בלוג היא כלי חשוב ויעיל לשיפור הנוכחות המקוונת של אדריכלים ולקידום המותג שלהם. בלוג מאפשר לאדריכל לחלוק את הידע, הניסיון והתובנות שלו בצורה רשמית ומועילה. הוא מאפשר יצירת תוכן ייחודי, הוראה והדרכה לקהל היעד, וסיפורי הצלחה שלך יכולים להעניק עוד עומק ותוכן ערך לבלוג שלך. הנה מידע נוסף על בניית מותג בעזרת הקמת בלוג:

  1. תוכן מקורי ואיכותי: התחל ביצירת תוכן מקורי ואיכותי עבור הבלוג שלך. כדי להיות מוצלח, התוכן צריך להיות שונה, מקורי ומעניין. תשתמש בניסיונך ובידע שלך כאדריכל כדי ליצור פוסטים שיעניינו את הקוראים ויהיו מועילים עבורם.
  2. הוראה והדרכה: בלוג הוא הזדמנות להוריד לקוראים את הידע והיכולות שלך כאדריכל. תפרסם פוסטים המספקים הוראות, טיפים ועצות בנושאים כמו עיצוב פנים, עיצוב חיצוני, בנייה ירוקה ועוד. הדרכה והסברים ברורים יעזרו לקהל להבין וליישם את המידע שאתה מעביר.
  3. סיפורי הצלחה: סיפורי הצלחה הם חלק חשוב מבניית המותג והבלוג שלך. ספר על פרויקטים מרגשים ומוצלחים שבהם השתתפת. תתאר את האתגרים, הפתרונות והתוצאות המרשימות של הפרויקטים שלך. זה יעניק פרסומת חיובית ויחידה לעסק שלך.
  4. שיתוף תוכן וקידום: עליך לשתף את התוכן שלך ברשתות החברתיות ולקדם אותו באמצעות כלים כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. בנוסף, ניתן לשתף את התוכן בקהילות ופורומים הקשורים לתחום האדריכלות והעיצוב. השיתוף יכול להגביר את הגעת הקהל ולהביא לך יותר קריאות ותענוגות מצד הקוראים.
  5. השקעה בזמן וסבלנות: בניית בלוג ומותג מתבצעת בעבודה רצופה והשקעה בזמן וסבלנות. נדרש עדכון תדיר של התוכן, מענה לתגובות ושאילתות, ובניית קהל יעד. אולם, עם השקעה מתמידה ותוכן איכותי, תוכל לבנות מותג יעיל בעזרת הבלוג שלך.

שיפור חווית משתמש לקידום SEO של אתרי אדריכלים

שיפור חווית המשתמש היא גורם מרכזי בקידום אתרי אדריכלים ובבניית המותג המקוון שלך. חווית משתמש טובה מעניקה למבקרים תחושה של נוחות, ידידותיות ויכולת לאתר וליהנות מהתוכן של האתר. הנה מספר דרכים לשפר את חווית המשתמש באתרי אדריכלים:

  1. עיצוב מודרני ואטרקטיבי: כחלק משיפור חווית המשתמש, חשוב להבטיח עיצוב מודרני, מרהיב ואטרקטיבי לאתר. תבנית עיצוב מותאמת אישית ושימוש בצבעים, גרפיקה ותמונות איכותיות יכולים ליצור חווית חזותית מעניינת ומרשימה.
  2. ניווט מהיר וידידותי: וודא כי ניווט האתר הוא פשוט ומובנה היטב. השתמש בתפריטים ברורים, תגיות וקישורים ברורים כדי לאפשר למבקרים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים.
  3. תוכן ממוקד וברור: הבטיח כי התוכן באתר שלך ממוקד, ברור וקל לקריאה. שתף מידע חשוב על השירותים שאתה מציע, הפרויקטים שבהם השתתפת והתכנים שיכולים לעניין את המבקרים.
  4. תמיכה במכשירים ניידים: בדוק כי האתר שלך נגיש ומותאם לשימוש במכשירים ניידים, כמו טלפונים חכמים וטאבלטים. זה מאפשר למבקרים לגלוש באתר בצורה נוחה ולהתמקד בתוכן בכל עת ובכל מקום.
  5. קישוריות חברתית: הוסף כפתורים ורשתות חברתיות באתר שלך, מה שמאפשר למבקרים לשתף את התוכן שלך בקלות עם אנשים אחרים. כך, תוכל לגרום לתוכן שלך להגיע לקהל רחב יותר ולשפר את הנוכחות המקוונת שלך.
  6. זמינות ותגובה מהירה: בקש צורך להגיב במהירות לפניות ושאילתות של המבקרים. תגובה מהירה ויעילה יכולה ליצור תחושת מרגש בין המבקרים ולהקנות את האמון שלהם.
  7. שימוש בתמונות ווידאו: שים דגש על שימוש בתמונות ווידאו איכותיים באתר שלך. תמונות מרהיבות ווידאו מסייעים להעביר את רעיונותיך, העקרונות שלך והתכנים שתרצה לחלוק עם המבקרים.

שיפור חווית המשתמש באתרי אדריכלים יכול להביא לתוצאות טובות יותר בקידום המותג שלך ולהגברת ההתמקדות והמעורבות של המבקרים באתר שלך.

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.