התחרות בשוק העבודה הולכת ומתגברת בגלל ריבוי תחרות בכול תחום, ולכן, לקדם את עצמך כבעל מקצוע ולהבטיח יתרון תחרותי, נדרשת אסטרטגיה מושקעת.
אני רוצה להציג לך את תהליך הקידום המקצועי שמתמקד במיתוג ובשיווק בעזרת בניית אתר אינטרנט שמקודם בגוגל ADS
ומקודם מבחינה אורגניץ וכמובן גם פתיחת חשבונות ברשתות החברתיות על מנת לעשות ריבוי פלטפורומות ולשפר את תהליכי השיווק שלך
ובעזרת כך ליצור לך מותג שיקדם אותך בתור בעל מקצוע!
ביצוע מחקר ואיתור יעדים לקידום בעלי מקצוע
לפני שתתחיל בתהליך של קידום בעלי מקצוע, חשוב לבצע מחקר עמוק ולאתר את היעדים שלך.
מהם התחומים שבהם אתה מתמחה? איזה קהל יעד אתה רוצה לפנות? אילו מקורות גישה לקהל יש ברשותך?
איך הגעת ללקוחות עד היום? האם הלקוחות הם לקוחות של רכישה חד פעמית , רייטניר או ריבוי רכישות?
איזה שיטות פרסום עשית? איזה מיתוג בוצע עד היום ומה התוצאות? מה החזר ההשקה שלך ROI? קידום עסקים קטנים?
בניית מיתוג אישי לקידום בעלי מקצוע
המיתוג האישי הוא הכלי החשוב ביותר בקידום המקצועי. חשוב להבין את הערך הייחודי שלך וליצור תמונה מקצועית חזקה.
ניתן להשקיע בעיצוב לוגו, בחירת צבעים, כתיבת תיאור מקצועי ובניית נקודת חוזק USP המשקפת את ההישגים שלך וכמובן מבדלת ונותן ערך מוסף.
בניית מיתוג היום היא אחד הדברים החשובים ביותר לעסק , לא סתם בנקים, חברות ביטוח, ואפילו כיום חברות בנייה עומלות ועובדות קשה ובונות חוץ
מהעיצוב הלוגו היפה בונות שפה!
חייב לבנות שפה לדוגמא:
בנק הפועלים- פועלים בשבילך. השם מתחבר לסלוגן מתחבר לפרסום מתחבר לשירות מתחבר להכול . עסק ממותג חייב לדעת לשים שם חדש לכול דבר שהוא נותן כחלק בלתי נפרד מהמיתוג!
בניית אתר אינטרנט לקידום בעלי מקצוע
בניית אתר אינטרנט היא צעד מרכזי בתהליך הקידום המקצועי. באמצעות אתר אינטרנט מקצועי, ניתן ליצור מראה ממותג ותדמיתי המציג את הידע, הניסיון והיכולות שלך בתחום המקצועי. הנה שלבים עיקריים לבניית אתר אינטרנט לקידום בעלי מקצוע:
תכנון אתר לקידום תחום השרותי המקצועי
מחקר מילות מפתח- על מנת לבנות לך אתר שיתאים לקהל היעד שלך ולדעת לבנות אותו נכון לקידום אורגני בנוסף לקידום הממון ברשת החיפוש של גוגל,
דורש עבודת מחקר של מילות מפתח שרלוונטיות לתחום העיסוק המקצועי שלך. דבר זה חשוב בשביל לקדם אותך בתור בעל מקצוע בתחום הספציפי שלך!
הגדרת מטרות- התחלה בהגדרת מטרות האתר שלך. מה התפקיד של האתר? האם תרצה להציג את תיק העבודות שלך, למכור מוצרים או שירותים,או פלפורמה לשיתוף תוכן כבלוגר?
בעיקרון יש 2 סוגים עיקרים מנסיוני לקידום בעלי מקצוע והם אתר תדמית לקבלת לידים(טלפונים,וואטסאפ,השארת פרטים), ויש אתר מסחר שמוכר ציוד.
כיום ישנה האפשרות לשלב בין שני הדברים ואפילו למכור קורסים דיגטאלים, ביצוע הכול לפי אסטרטגית העסק שלך על מנת לקדם אותך בתור בעל מקצוע מומחה בתחומך!
הרככיה לתוכן- ביצענו מחקר מצויין! הגדרנו מטרות מצויין! עכשיו אנחנו בשלב של לבנות את השלד של האתר לפי הביטויים שמתאימים לעסק שלך לפי כך נבנה את
האתר שיהיה מותאם למנועי החיפוש וכמובן נבנה לך עמודים לקידומך בתור בעל מקצוע בעניין התדמית שלך כמו : פרוויקטים אחרונים ,כישורים , ניסיון ,שאלות תשובות ועוד!
פיתוח ובניית האתר לקידום בעלי מקצוע
בחירת פלטפורמת לבניית אתרים לבעלי מקצוע
בחירת פלטפורמת בניית אתרים: ישנן מספר פלטפורמות וכלים לבניית אתרים, כמו WordPress, Wix ועוד, המלצה שלי האישית היא WP קל ופשוט , קוד פתוח! פתוח לשינויים ואתם אף פעם לא תלויים באף חברה! מערכת CMS שזה מערכת
לניהול תוכן קלה לשימוש ואפילו כיום נמצא לוורדפרס את אחת הקהילות הגדולות בעולם כך שניתן לקבל כול תשובה דרך האינטרנט !
היום יש כמות של תוספים ברמה מאוד גבוהה שגורמת לך לחסוך בעלויות הפיתוח של האתר בהתאמה אישית ואפילו שמותאם בצורה מצויינת לקידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל!
היום ב99% מהמקרים לקידום בעלי מקצוע הייתי ממליץ לכם על וורדפרס . חסכון בעלויות, התאמה למנועי חיפוש וקלות תפעול . מושלם!
כתיבת תוכן לקידום בעלי מקצוע
יש לכתוב תוכן איכותי ומקצועי לקדומך בתור בעל מקצוע מומחה באינטרנט. יש לרשום מדריכים, הסברים, מילון מושגים , מקרים מיוחדים
ובקיצור לתת מידע רלוונטי איכותי ושונה מן המתחרים שלך שירתק את הגולש על מנת לקדם את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש בגוגל.
חשוב להשכיר את היתרונות המבדלים שלך על מנת שתוכל להמיר את הגולש ללקוח פוטנציאלי שיצר קשר!
הוספת כלים לקידום האתר בגוגל
הוסף אפשרויות מרובות של יצירת קשר כמו כפתור התקשרות,השארת פרטים וחיבור לוואסטאפ ופיסבוק, תשים פופ אפים לאחר זמן מסוים ותעשה כמה שיותר אפשרויות על מנת להמיר את הגולש ליצירת קשר! אפילו השארת מייל שיעזור לך ותוכל לדוור אותו בניוזלטר!
בניית אתר אינטרנט מקצועי היא כלי עוצמתי לקידום בעלי מקצוע ויכול לשפר את הנוכחות וההזדמנויות שלך בתחום המקצועי. זכור לשקול את יעילות האתר בשילוב עם אמצעי שיווק נוספים, כמו פרסומות ברשתות חברתיות ומיתוג אישי נוסף. כל אלו יכולים לתמוך זה בזה ולעזור לך להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהצליח בקריירה המקצועית שלך.
פתיחת חשבונות ברשתות החברתיות לקידום בעלי מקצוע
רשתות החברתיות הפכו לכלי חשוב בשיווק ובקידום המקצועי. פתיחת חשבונות ברשתות החברתיות המתאימות לתחום העיסוק שלך (כגון LinkedIn, Facebook, Instagram וטוויטר) יעזור לך להגיע לקהל רחב יותר ולבנות קשרים מקצועיים.
חשוב לפרסם שם תכנים איכותיים ומושכים על מנת לצייר אותך כמותג וכך לקדם אותך בתור בעל מקצוע !
יש לעקוב אחרי טרנדים ואפילו לתת מענה לשאלות ותשובות !
בונוס גם אם הינך נותן שירות חד פעמי כמו אינסטלטור ואין לך תפוצה נרחבת חשוב להבין שבתור רימקטינג עם דף באינסטגרם או פייסבוק
תוכל להצטייר כאוטריטה ולייצר המרות, ואפילו זה יעזור לך בסגירת לקוחות פוטנציאלים כי אתה מותג!
מדידה ושיפור של קמפיינים לקידום בעלי מקצוע
אל תשכחו למדוד ולנתח תוצאות של הקמפיינים וכול שיטות הפרסום שלכם כמו מספר הביקורים באתר, השיתוף ברשתות החברתיות והביצועים של מודעות שונות
זה יעזור לכם להבין מה נכון ולא נכון ואיך להשתפר עם הזמן לקבלת תוצאות טובות יותר!