Picture of עידן תבורי
עידן תבורי

מומחה לשיווק דיגטאלי מונחה טכנולגייה,רוצים להצטרף להצלחה? לחצו כאן

כללי מפתח: לבחירת מקדם אתרים תותח לשירות SEO ?

מקדם אתרים לשירות SEO
בואו להיות מותג ולצמוח למקומות הראשונים בגוגל
נושאים פופולריים

כללי מפתח: לבחירת מקדם אתרים תותח לשירות SEO ?

מקדם אתרים לשירות SEO

תוכן עניינים

תוכן עניינים

שאלת השאלות איך בוחרים מקדם לשירותי SEO חזקים מהירים שיזיניקו את העסק שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל? אם הגעתם לכאן יש סיבה!

שירות הSEO שלכם מספר פעמים כבר לא צלח ולכן אנו נחשוף כאן מספר גורמים לSEO מוצלח ביותר שיקח את האתר שלכם רחוק בתוצאות החיפוש,

כול מה שנותר הוא לקחת תותח לקידום אתרים או סוכנות ולהתחיל לקדם לאחר קריאת המאמר !

אז איך בוחרים מקדם אתרים?

בחירת מקדם אתרים חשובה ביותר לתהליך צמיחת העסק שלך, מאחר והמקדם הנבחר יהיה אחראי להניע את האתר שלך לקדמת הדף בתוצאות החיפוש של Google. כך תבחרו נכון את המקדם בעזרת 5 כללי ברזל!

  • היסטוריה של הצלחה: בדוק את ההיסטוריה של מקדם האתרים. האם יש לו מקרים של לקוחות שהצליחו? האם הוא מסוגל להביא לידי ביצועים טובים בתחום שלך? לדוגמא הינך אינסטלטור יש למקדם נסיון עם אתרים בתחומך?

 

  • מיומנויות וידע טכני: קידום אתרים משלב גם אספקטים טכניים ואספקטים שיווקיים. זה כולל אופטימיזציה של קוד האתר, אופטימיזציה של תוכן האתר, יצירת קישורים חיצוניים, ניתוח אנליטיקות ועוד. בדוק באיזה כלים יודע להשתמש אפילו רק לשאול יעשה את העבודה!

 

  • מחיר: עלות קידום האתר היא משתנה שחשוב לקחת בחשבון. יש מקדמי אתרים שיש להם תעריף קבוע ויש אלה שעובדים עם מחירים משתנים בהתאם לצרכים של הלקוח. אך תמיד חשוב לזכור שעדיף יקר עם תוצאות מאשר זול בלי, ROI החזר השקעה תמיד צריך לקחת בחשבון .

 

  • שפע של שירותים: האם מקדם האתרים מציע מגוון של שירותים, כולל אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק ממומן (PPC), ניתוחי אנליטיקה, בניית מדיה חברתית, וועוד? זה יכול להיות משמעותי אם אתה רוצה להשתמש במגוון טקטיקות לקידום האתר שלך. כמו בניית קהלים ובניית מותג .

 

  • תקשורת ושירות: האם מקדם האתרים זמין? האם הוא עוקב בעזרת תוכנות אחר התקדמות הקידום ומעדכן אותך? האם הוא מבין את היעדים והמטרות שלך?

 

אל תשכח לשאול הרבה שאלות, לדרוש מקרים של לקוחות ולבחון את האפשרויות שלך בהיקף הרחב ביותר. זה יכול לקחת קצת זמן, אך בחירה נכונה תספק לך תשואה משמעותית על ההשקעה!

הנה מקור אמין מבית גוגל שאומר איך לבחור מקדם אתרים לקידום SEO

איך בוחרים שירות SEO?

בוחרים שירותי SEO עם מקדם שיודע לבצע אופטימיזציה ON-PAGE ו OFF-PAGE. חשוב להבין שלמקדם האתרים יש ניסיון בקידום אורגני .

כמה שנים הוא נמצא בתחום? והאם אי פעם נגע בתחום השירות שלכם? לדוגמא בענף המלונאות,אינסטלציה או עורכי דין. האם בעבר ביצע דבר כזה?

האם יכול לבצע את שני סוגי האופטיזמציה בכוחות עצמו ולדרג את האתר שלכם בתוצאות החיפוש הראשונות?

איך בוחרי שירות SEO

כך תדעו שהוא יכול לבצע זאת – המדריך המקוצר לאופטימזציה 

 

איך מקדם אתרים מבצע אופטימיזציה ON-PAGE?

ON-PAGE היא עריכת ושיפור התוכן והמבנה של האתר עצמו כדי לשפר את ביצועים למנוע החיפוש ולהגביר את הנראות בתוצאות החיפוש האורגניות(SEO). בעצם זה שיפור האתר עצמו , להבדדל מאופטימיזציה "OFF-PAGE" שמתייחסת לעבודה שבינינו ובין אתרים אחרים על מנת לשפר את התוצאות של הדף במנועי חיפוש.

5 טיפים להצלחת הקידום בעזרת SEO-On Page

1. מחקר מילות מפתח: מחקר מילות המפתח הוא תהליך שבו מבצעים חיפוש וניתוח של מילות המפתח המתאימות והנפוצות ביותר בתחום שלך. השימוש המתאים של מילות המפתח בתוך התוכן ובתגיות ה-HTML עשוי לשפר את הדירוג של הדף במנועי החיפוש ולגרום לו להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות יותר.

לדוגמא: כך נקדם אופטימזציה בדף לקידום עורך דין  , נבחר את המילה עורך דין לדיני תעבורה נשלב אותה מספר פעמים בטקסט בכותורת ובשאלות ובכך נשקף לגוגל על מה נושא הטקסט. כלים מומלצים לביצוע מחקר מילות מפתח – ahrefs בעלות כספית או שניתן להעזר בגוגל בחינם 

2. כתיבת תוכן איכותי מנצח : תוכן איכותי ומקורי הוא חיוני לאופטימיזציה ON-PAGE. יש לכתוב תוכן שמעניין, שימושי ורלוונטי לקהל היעד, ולכלול מילות מפתח במקום טבעי בתוך התוכן.

חשוב לשים לב למבנה התוכן, לכותרות ופסקאות, ולהקפיד על שימוש בתמונות, וידאו וקישורים פנימיים לשפר את חוויית המשתמש ולהעצים את התוכן.

יש להבין שאם התוכן איכותי והגולש נשאר זמן שהייה ארוך יותר זה ישפר את הרלוונטיות שלכם באותו תחום ויעלה את הדירוג!

לדוגמא: קידום אתרי תיירות מייצרים בלוג עם המלצות ביעד לדוגמא מאמר על איסטנבול המלצות על איפה לישון? באיזה עונה להגיע? וכמובן שאנחנו ישראלים איפה נמצא השופינג הכי טוב בעיר?  זה יגרום לגולש להשאר זמן ארוך יותר ולהעשיר את עצמו במידע רלוונטי והאתר שלכם יהיה מדורג גבוהה יותר.

כלים לבדיקת טבעיות התוכן : Yoast  מתאים לWP

3. תגים ותיאורים מטא: תגי ה-HTML כמו תגי הכותרת (H1, H2, H3) ותגי התיאור (meta tags) משפיעים על אופטימיזציה ON-PAGE. השימוש בתגי כותרת בצורה נכונה והכללה של מילות המפתח בתגים רלוונטיים יכולה להגביר את חשיפת הדף בתוצאות החיפוש.

תגי התיאור משמשים כגוף תיאור הדף בתוצאות החיפוש והם יכולים לשפר את יחסי הלחיצה (CTR) ולמשוך מבקרים לאתר על ידי הקשר למילת החיפוש.

לדוגמא: "אינסטלטור בתל אביב ", כותרת = אינסטלטור בתל אביב 30 דקות אצלכם. יש הקשר מובהק בין הכותרת לבין המילת חיפוש.

4. קישורים פנימיים: קישורים פנימיים מקשרים בין עמודים שונים באתר שלך. יש ליצור קישורים פנימיים באופן יעיל בתוך התוכן, באמצעות השתמשות במילות מפתח רלוונטיות, כדי לספק ניווט מותאם ולסייע במעבר בין דפים באתר שלך.

קישורים פנימיים יכולים גם לשפר את חשיפת הדף במנועי החיפוש. כך גוגל לדוגמא מבין את ההקשר בין דף לדף ואפילו קל לו לסרוק את האתר יותר מהר. זה משפר את דירוג הדף !

5. זמן טעינה של הדף: זמן הטעינה של הדף משפיע על החוויה של המשתמש ועל

דירוג האתר במנועי החיפוש וגם חשוב אפילו לקידום ממומן בשביל להפחית את שיעור הנטישה . כדאי להקטין את גודל התמונות והקבצים, יש להשתמש במצב  (lazy loading) לטעינת תמונות וקובצים במתן רקע, ולהשתמש בשרת מהיר ובתשתיות טכנולוגיות מתקדמות כדי לשפר את זמן הטעינה.

לאורך תהליך האופטימיזציה ON-PAGE, חשוב לשמור על איכות התוכן, חווית המשתמש והנגישות של האתר, כלומר להתמקד במשתמש ובאיכות התוכן ולא להתעקש על טריקים שעשויים לפגוע באיכות, האיכות עולה על כמות תמיד יש לזכור!

 

 

 

איך מקדם אתרים מבצע אופטימיזציה OFF-PAGE?

אופטימיזציה OFF-PAGE היא תהליך שבו מתמקדים בשיפור הגורמים שמחוץ לדף האינטרנט עצמו על מנת לשפר את ביצועיו בקידום SEO ואת רמת הנראות שלו בתוצאות החיפוש האורגניות. בניגוד לאופטימיזציה ON-PAGE שמתרכזת בתוכן ובמבנה של הדף, האופטימיזציה OFF-PAGE מתרכזת באיכות ובכמות הקישורים החיצוניים שמפנים לדף .

5 טיפים להצלחת הקידום בעזרת SEO-Off Page

1. בניית קישורים (Link Building): בניית קישורים היא תהליך שבו מבצעים מאמצים כדי להשיג קישורים חיצוניים מאתרים אחרים לדף שלך. קישורים חיצוניים משפיעים על רמת האמינות והאיכות של הדף בעיני מנועי החיפוש, ויכולים לגרום לרמת הנראות והדירוג של הדף להשתפר.

יש סוגי קישורים מאתרים בעלי סמכות ואמינות גבוהה כמו אתרי חדשות, ויש אוטריטות בתחומכם. יש לבנות אסטרטגיה נכונה!

 

קישור חיצוני למקדם SEO

בעצם בדוגמא הזאת אתם רואים את אתר האינטרנט YNET  אתר חדשות חזק בעל סמכות ואמינות שמקשר איך לא לחברת המקצוענים, שימו לב אם אתם בענף נותני השירות איך המקצוענים בביטוי מפתח שלכם ? עבודה של קישורים חזקים ממקורות סמכותיים בדיוק כמו YNET.

2. שיתוף חברתי (Social Sharing): השיתוף החברתי מתייחס לפעילות של שיתוף תוכן מהדף שלך ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד. שיתוף תוכן מגדיל את החשיפה של הדף שלך לקהל רחב יותר ויכול להביא לקישורים חיצוניים ולעלייה בתנועת התעבורה לדף.

מומלץ לעלות תוכן ברשתות ולקשר לדף מידע באתר.

3. כתבות אירוח(Embedded Content): הוספת כתבות אירוח בדפים חיצוניים או בבלוגים אחרים, כמו וידאו, מצגות או תמונות, יכולה לגרום לקישורים חיצוניים לדף שלך ולהגביר את התוכן שלך ברשת. לדוגמא בלוג של טיולים נותן המלצה על מלון מסויים, שם תמונות סרטונים ומקשר לדף המלון.

4. ביקורות חיוביות: השגת ביקורות חיוביות ותגובות מפורסמות על הדף שלך באתרים חיצוניים, כמו אתרי ביקורות ופורומים, יכולה להגביר את המהימנות והאמינות של הדף בעיני המשתמשים ובעיני מנועי החיפוש. לדוגמא: נותני שירותי יכולים להשיג זאת ב Google my business, מידרג, מקצוענים.

5. פעילות ברשת (Social Networking): השתתפות ברשתות חברתיות ופורומים בתחום התוכן שלך, פרסום תוכן מקורי ותגובה לשאלות ודיונים יכולה להגביר את הנראות והאמינות שלך כמומחה בתחום וליצור קשרים עם אנשים מעולם התוכן הדומה.

לדוגמא: הרשמה של קבלן בנייה לקבוצה בפייסבוק ועזרה לשאלות תגביר מודעות למותג תשים לינק לאתר ותביא כניסות ישירות . זה יראה לגוגל שהינך מוכר ומגיעים אליך גם בלי מנוע החיפוש!

אופטימיזציה OFF-PAGE עשויה להיות מאתגרת יותר מאופטימיזציה ON-PAGE, מאחר וכוללת אינטראקציה והשפעה על משא ומתן בין אתרים שונים לקבלת קישורים. עדיף להתמקד בבניית תוכן איכותי וחזק בתוך התחלה ולאחר מכן לעבור לבניית פרופיל קישורים איכותי וממוקד שיעשה את העבודה.

 

 

Share this post :

בואו נייצר יותר לידים ולקוחות!​

על ידי לחיצה על הכפתור שליחה, את/ה מסכימ/ה לכך ש-IDAN TAVORI ושותפיו ישתמשו בטכנולוגיה אוטומטית, לרבות הודעות מוקלטות מראש, טלפונים סלולריים וטקסטים, ודוא"ל ליצור איתך קשר במספר ובכתובת הדוא"ל שסופקו. זה כולל אם המספר נמצא כרגע ברשימות אל תתקשר. הסכמה זו אינה נדרשת לביצוע רכישה. מדיניות הפרטיות.